Januari-Mars 2007

Moa har klagat sedan en tid att hon har ont i sin nacke, vi har tagit kontakt med Vårdcentralen i Knislinge och vill att en sjukgymnast ska kolla Moas nacke. Sjukgymnasten skickar oss vidare till vår husläkare som även hon konstaterar att Moa är sne i nacken, hon skickar en remiss till Centralsjukhuset i Kristianstad (CSK) den 28 januari. Vi väntar och väntar på att Moa ska komma in till CSK för att få svar på varför Moa har blivit stel i sin nacke.

Vi fick till sist en tid den 28 mars på för en undersökning, Men veckan innan vi skulle besöka CSK klagade Moa på sin nacke mer o mer, tisdagen den 20:e mars kunde Moa inte lyfta upp sitt huvud från sin kudde, DÅ ringde vi till CSK och fick en akut tid på eftermiddagen. Dom var tre läkare som undersökte Moa och dom kom fram till att Moa skulle magnetröntgas dagen efter den 21 Mars.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag blir så otroligt ledsen när jag läser sånthär, ni måste vara otroligt starka personer som orkar med detta, men jag skulle gjort samma ifall jag hade en dotter/son.

Just nu tänker jag att jag är så otroligt löjlig som kan tycka att jag har ett problem eller må dåligt över något när det faktiskt finns sånna här riktiga problem..

Jag hoppas ni får en otroligt fin tid med Moa, jag önskar er all lycka!!



Kramar

Emilia

2010-09-26 @ 05:02:03
URL: http://emiliasederlin.blogg.se/
Postat av: julia

jag vill bara skriva att jag är så FRUKTANSVÄRT ledsen för er familjs skull så jag inte finner ord!

Jag har läst från och till, för detta påverkar så starkt... jag tänker på lilla Moa och blir så hemskt ledsen bara.

jag skickar alla styrkekramar till er. det är så svårt... maktlösheten som ni såklart kämpar mot.

det är alldeles för mycket med denna vidriga sjukdom. önskar jag kunde göra något för er.

KÄRLEK O STYRKA! Julia

2010-10-01 @ 17:33:26
URL: http://metrobloggen.se/jewel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0