Lillejulafton



23 Dec, Dagarna bara går o går, Moa mår bra, hon har inget ont mer i sina sår, plåsterna sitter kvar fortfarande.  Vi var på avslutningen i skolan i fredags då alla klasserna sjöng i kyrkan, dom var så otroligt duktiga, Moas klass är dom endast 8 stycken men dom tog i så dom hördes som 15, härliga barn allihopa.

Igår var vi och hälsade på hos Jessica & Pelle, Jessica fick givetvis ett hopehalsband som julklapp av Moa, jag tycker själv att det är en jättebra julklapp, om man inte vet vad man ska köpa så köp ett hopehalsband, det är så fint och gör så mycket för alla som har cancer..

Hon har mest varit hemma i helgen, lekt lite,  Oliver har haft övernattningsgäst så Moa har fått varit med pojkarna och lekt.

Idag så bär det till mormor & morfar och firar lillejul med mina kusiner Milla & Kajsa, även min bror och hans familj kommer så vi blir ca 16 pers. Barnen har en lucka på sin julkalender kvar att öppna, och i morron är det då doppardagen.
Moa är så fruktansvärt förveten på vad som är i paketen, Oliver är mer lite strikt.

Vi vill önska alla er bloggläsare en RIKTIGT GOD JUL & GOTT NYTT ÅR från oss alla i Familjen Henriksson, vi hoppas att ni följer vår kamp även under 2009, ni är helt underbara allihopa,

Kommentarer
Postat av: jämtlänning

Har följt er på bloggen i ett halvår, och är det någon jag verkligen vill önska God Jul och ett GOTT NYTT ÅR så är det Moa med familj.

2008-12-23 @ 14:04:50
Postat av: Angelica

Hej har följt er ett tag nu men inte kommenterat God Jul från en okänd bloggläsare Angelica I Rydaholm Småland

2008-12-23 @ 14:08:41
Postat av: Marie Hultgren

Hejsan Jag har följt er nästan hela 2008 men inte kommenterat tidigare men vill önska er alla en riktigt God Jul och ett bra 2009 från en okänd bloggläsare Marie i Göteborg

2008-12-23 @ 14:12:48
Postat av: Marina D

klart att jag kommer att följa eran kamp 2009.

Läser ofta men skriver tyvär aldrig.



En riktigt God Jul & Gott nytt år önskar jag er alla

2008-12-23 @ 15:07:18
Postat av: Jossi

Självklart följer jag kampen 2009 också!

GOD JUL PÅ ER!

2008-12-23 @ 15:26:07
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Linnea

HOPE-halsbandet hänger runt halsen precis som det gjort det senaste halvåret sen dagarna innan min 23årsdag. Gav mig det av pappa i födelsedagspresent, vet att han velat ge mig ett om han levt. Tyvärr lämnade han hastigt jordelivet 14november förra året.



GOD JUL och GOTT NYTT ÅR till er alla

Kram från Linnea i Staffanstorp

2008-12-23 @ 15:52:04
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Ingrid

God Jul till alla er kämpar i familjen Henriksson!

2008-12-23 @ 16:36:35
Postat av: Petra

GOD JUL vill jag verkligen önska till DIG MOA och till din familj och hoppas att tomten kommer med en stor säck till ER imorgon ;)

2008-12-23 @ 16:49:36
Postat av: Helen

GOD JUL till er alla

kommer så klart att följa er 2009, jag hoppas att julen blir fridfull och med många fina klappar

kram Helen i Lomma

2008-12-23 @ 17:49:58
Postat av: Jessica ( Ryans mamma)

God Jul till er alla!!

Skönt att fira jul hemma utan sjukhus detta året!



Många kramar till er

Jessica, Henrik och barnen

2008-12-23 @ 17:54:08
Postat av: Johanna

GOD JUL!!!! Så klart att 2009 kommer blir en friskt år :-)



Njut av varandra och ha en fin jul



Många kramar

2008-12-23 @ 18:47:12
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Moa

God jul, hoppas ni får en riktigt fin julafton nu!

Självklart kommer jag följa er 2009 och hoppas att Moa får ett år med betydligt färre sjukhusbesök än 2007 och 2008.



jag funderade lite på hopehalsband till mamma i julklapp, men till sist blev det nallekalendern! :)



Kram

2008-12-23 @ 19:44:32
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Linda Karoline i Norge

Ønsker dere alle en riktig god jul og et like godt nytt år. Også her i Norge vil vi følge dere på ferden i 2009.

Klem fra Linda Karoline med familie:-)

2008-12-23 @ 20:06:16
Postat av: Natalie

God jul på er med! Kommer självklart att följa er blogg nästa år med! Är inne här flera gånger om dagen och det kommer jag att fortsätta med!!!



God jul önskar Natalie

2008-12-23 @ 20:44:33
URL: http://www.natta.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej Moa och hela familjen!

Moa - det var helt underbart att se dig i kyrkan på skolavslutningen, ditt glada söta leende och så sjöng ni så bra, såg att du kunde vartenda ord i texten, man kan inte fatta att du bara några dagar tidigare gått igenom en stor operation. Men så är du också en riktig kämpe, en ''supertjej'' som din mamma skrev.

Nu önskar vi er hela familjen en underbar jul!

Kram från Petra med familj (Hugo och Olivias mamma)

2008-12-23 @ 21:39:21
Postat av: Bloggläsare MP

God Jul och Gott Nytt År

önskar Bloggläsare MP

2008-12-23 @ 22:01:10
Postat av: Eva från Landskrona

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR från Landskrona!

2008-12-23 @ 22:56:33
Postat av: Anonym

En riktigt god jul önskar jag er. Hoppas Moa att du får massor av fina julklappar.

Kramar från Pernilla

2008-12-24 @ 06:26:50
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vill önska hela familjen en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT år.Självklart ska jag följa er även 2009 och hålla alla tummar och tår att det ska bli

ett friskt år.

KRAM KRAM

2008-12-24 @ 09:18:33
Postat av: kjerstin johansson

VILLE BARA TITTA IN OCH HOPPAS ATT 2009 BLIR ETT RIKTIGT GOTT ÅR



GOD JUL O GOTT NYTT ÅR PÅ ER

HÄR KOMMER EN JULKRAAAAAAAAAAAAAAM TILL ER



KJERSTIN



2008-12-24 @ 10:28:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Åsa Nilsson

Hej alla



Ville skicka en julhälsning till er så här på julafton. Ha en riktigt skön jul, med många julklappar och många julkramar.



Hälsningar



Åsa

2008-12-24 @ 11:59:30
Postat av: Jessica .B(Moa`s Skydds Ängel på skolan)

Hej på Er!

Ville bara önska Er en riktigt

GOD JUL och hoppas ni kan koppla av

nu när det är lite ledigt.

Det behöver ni.

Nu ska vi fortsätta att kämpa på med

Moas dumma canser och jag ställer upp

till 100% för Er(när som helst).

Det är bara och ringa.



Tusen Tack för det fina HOPE-halsbandet

och för Jul blomman. naturligt vis får

jag också tacka Moa för det fina teckningarna.



Kramizz till Er alla.

Från Moas skydds Ängel.

2008-12-24 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0