Nervösa dagar

9 Dec

Dagarna som gått sedan förra inlägget har varit sådär bra, Moa råkade ut för en liten olycka igår i skolan och fick 2 bulor i huvudet, jag var mest rädd för nacken och ev hjärnskakning men hon mådde hyffsat ändå, hon blev trött men hon somnade aldrig och mådde inte dåligt. Eftermiddagen blev lugn o sansad, vi bara mös och göttade oss. Moa valde middag idag och då blev det våfflor med grädde o sylt, är ganska gott en o annan gång. Moa åt 3 hela våfflor, och grädden är bara ett extra plus för henne..





I morron är det ny röntgen, då MR nacke, får säga ifrån om olyckan i går, så dom vet att det inte är något annat i hennes huvud. Svaret från förra veckans lungröntgen ska vi få när Moa ligger i narkos, då vi förhoppningsvis får svar på andra frågor kring denna hemska sjukdom. Jag är ingen nagelbitare, men idag är där inget kvar kan ja tala om, dom ser förskräckliga ut, men det är inte först gången som ser ut på detta viset, ja skäms nästan för att visa mina händer.. Har inte sovit något vidare heller de senaste dagarna, har varit orolig som fan inombords både för det ena och andra, och hoppas att i morronkväll kan sova en hel natt igen..

Håll tummarna för ett positivt besked i morron,  HEJA MOA

ÄNGLASMYCKEN

Ja, på tal om änglasmycken som vi gör för att samla in till Barncancerfonden (Prinsessan Evelinas insamlingsfond) är i full gång, i lördags var Moa, ja och Johan hos Moas resurs och tillverkade änglar som vi på Lördag ska stå på Konsum i Knislinge och sälja, givetvis vill Moa också vara med och sälja. Hon är en hejare på att göra änglar, vi tycker detta är jätteskoj och roligare blir det ju när man vet att pengarna går till något viktigt..

Här kommer lite bilder på änglarna






Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller både tummar och tår för bra besked i morgon. Det är ni verkligen värda!

Kram

2009-12-09 @ 20:09:00
Postat av: Moa

Ajaj med huvudet, skönt att hon klarade nacken och hjärnskakning och sånt! håller definitivt tummarna för fina svar imorgon och att MR av nacken också går bra. KRAM!

2009-12-09 @ 21:38:45
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Mia

Hej! Håller tummar och tår att allt går bra imorgon och att ni får positiva besked! Sen har jag en liten fundering gällande dessa vackra ängla smycken, kan man köpa dem på nå annat vis, då det blir lite långt att åka och träffa er för att köpa ett? Vad kostar de?



Kram Mia

2009-12-09 @ 21:59:25
URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller tummarna för ett bra besked imorgon. Kram

2009-12-09 @ 22:42:49
Postat av: syren

Håller tummrna för ett positivt besked!

2009-12-10 @ 05:51:56
Postat av: Rose-Marie Lindh

Hoppas alla prover och röntgen är bra med lilla Moa, så ni kan få en lugn och fin jul. Tänker alltid på er.

Kram till er alla Rosa

2009-12-10 @ 07:20:22
Postat av: Lena i Lyckebo

Skönt att det gick bra ändå när hon slog sig, sånt är otäckt och man blir väldigt rädd.

Jag håller allt vad jag har för att beskedet blir hur bra som helst och att lillgumman får en underbar Jul i år.

Kramar i massor från Kiruna<3

2009-12-10 @ 07:55:48
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Helena

Vilka fina Änglar <3 vad duktiga ni är !

2009-12-10 @ 09:51:11
Postat av: vi på Kviingevägen 33

Hej! Håller alla tummar och tår för er, tänker på er ofta.Vilken otur att dom skulle krocka när dom lekte, Sara kom hem och berättade,och hon sa att dom hade pratat med Jessika om det, hon blev lite orolig, men det kändes bättre sen.Sara och dom andra barnen tänker på Moa, men jag sa att det är sånt som kan hända när man leker, det bara händer.

Hoppas att ni bara får bra besked så att ni får fira en härlig jul.

2009-12-10 @ 13:20:50
Postat av: mona

Av hela mitt hjärta hoppas jag på det bästa, när ni skall få provsvaren. Vilka kämpar ni är i er familj ! Tänker på er ofta och kollar bloggen med jämna mellanrum för att se hur ni har det.

Lycka till och hoppas ni får en underbar jul!

2009-12-10 @ 14:21:56
Postat av: Fanny

Hej hoppas allt går bra Moa. KRAMAR FANNY

2009-12-11 @ 20:13:40
Postat av: Fanny

Hej hoppas allt går bra Moa. kramar Fanny

2009-12-11 @ 20:18:04
Postat av: Anette

hej! Jag vill köpa änglar hur kan man köpa dem? Kostnad?? kram Anette... Krama dina söta barn från mig o min son Kevin!!!

2009-12-27 @ 08:35:12
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Postat av: Anette

hej! Jag vill köpa änglar hur kan man köpa dem? Kostnad?? kram Anette... Krama dina söta barn från mig o min son Kevin!!!

2009-12-27 @ 08:36:53
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Postat av: Caisa

Hej Moa och Moas mamma!

Jag vill gärna köpa någon/några änglar.. Så jag ställer samma frågor som ovan, vad kostar dom? Och kan man köpa dom av er? Kram

2010-01-06 @ 19:30:12
Postat av: Josefine Karlsson

Hej!

Blir alldeles tagen av att läsa eran blogg. Lider me er! Denna vidriga, hänsynslösa sjukdom! Jag tror att ALLT har någon närstående som drabbats!

En nära vän till mig hade en av era änglar runt halsen, jag berömde smycket och frågade vart det kom ifrån. När hon berättade så kände jag direkt att jag gärna skulle vilja hjälpa er att sälja änglarna.

Hör gärna av er till mig på tel 070-239 08 14



Varma hälsningar/ Josefine Karlsson

Östhammar

2010-01-20 @ 22:48:32
Postat av: Callo,Baloo & Simba

jag vill köpa änglar var kan jag köpa och vad kostar det???

2010-01-27 @ 09:54:32
URL: http://mulligacallo.blogg.se/
Postat av: Sofia & AnnMagreth Folktandvården Näsby

Vi tänker på dig särskilt idag lilla Moa!!

Styrkekramar

2010-01-28 @ 11:51:21
Postat av: Stefan

Hejar på er allihopa! :) Ni e ena riktiga fighters och underbara förebilder! :)



Mvh/Stefan

2010-01-29 @ 15:44:40
Postat av: yvonne hansson

hej på er jag skulle vilja köpa era fina änglar var ska jag vända mig och vad kostar dom kram till er vonne.

2011-07-06 @ 20:38:30
Postat av: yvonne hansson

hej igen har blivit av med meddelandet som ni skickade till mig så hör av er igen vill köpa änglar. kram vonne.

2011-08-04 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0