Intervju av Kvp med Hampus

14 Januari


http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2286378/boken-hedrar-moas-minne



Saknaden är fortfarande väldigt jobbig, vissa dagar känns bra, andra väldigt jobbiga.

Vi hade besök av Kvh här förra veckan då vi pratade om Moas sjukdomstid och dagen då hon somnade in.
Vissa saker dagen då Moa somnade in har liksom försvunnit, ett svart hål som vi nu har fått svar på av Kvh.

Svaret från ultraljudet Moa gjorde dagen innan hon somnade in var inget roligt, hon hade så mycket cancer i sin kropp, levern, lungorna och i buken, fy fan säger ja bara vilket monster hon hade i sin kropp.

Vi försöker att intala oss att hon har det bättre där hon är nu, men samtidigt så saknar ja att sköta om och ta hand om henne, ha henne intill mig i sängen och bara hålla henne i handen, höra hennes mysiga röst, pussa o krama henne. Vi älskar henne så otroligt mycket för den hon var och är...



Kommentarer
Postat av: kerstin johansson

Var hittar du alla underbara bilder den som är där nu är bara så vacker. Tänker hela tiden på er så skönt att hon inte behövde lida mer TROTS all saknad efter henne

kraaaaam till ER

2011-01-14 @ 09:20:58
Postat av: Carro

Styrkekramar!

2011-01-14 @ 09:35:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: A-K

Tänker mycket på er! Stor varm kram

2011-01-14 @ 10:59:34
URL: http://bliavmedcancer.blogspot.com
Postat av: Freja

Vad fint av Hampus att skänka överskottet till barncancerfonden. Hoppas han får sälja många böcker. Jättefina dikter han har skrivit oxå. Jag tänker så ofta på er och Moa. Har själv en dotter på fem år och har förstås många gånger tänkt på om jag skulle förlora henne......

Många kramar och tankar.

2011-01-14 @ 13:24:57
Postat av: Jessica(Ryans mamma)

Bra initiativ av Hampus att skänka pengar till så bra ändamål, cancer i alla former måste bekämpas!



Inget kul det där med resultatet från ultraljudet...stackars Moa! :( Som du skriver så har hon ju det bättre nu när hon slipper ifrån det men Gud ja..man hade ju gjort allt för att få sitt barn tillbaka!

Skickar många kramar till er, vi tänker på er ofta ska ni veta.



Kram Jessica med familj

2011-01-14 @ 15:02:17
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: syren

Fint att Hampus skänker överskottet till barncancerfonden.Hoppas att han säljer många böcker,har lagt ut länken så att fler kan läsa den på Facebook. Det gör så ont att läsa att hon hade så mycket cancer i kroppen.Många kramar till er.

2011-01-14 @ 17:54:26
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Yohanna

Läser man saknar ord..

2011-01-14 @ 18:18:46
URL: http://maiplu.se
Postat av: Katie

Moa du är saknad <33

2011-01-14 @ 18:36:52
URL: http://tillbakatilllivet.bloggplatsen.se
Postat av: Helen

Tänker som vanligt mycket på er...har läst Hampus dikter och tårarna rinner....jag vet inte mer att skriva mer än att skicka de varmaste kramar till er i familjen...tänk vad Moas öde har berört många härute....kram från Malmö

PS Kollar du mycket handboll, Oliver? Har du kanske fått nån biljett till nån match...vi hejar väl på Sverige?? Kram

2011-01-14 @ 19:39:19
Postat av: Ulrika

Går in varje kväll för att se hur det går för er. Tänker på er och hittar inte rätt ord för att ens komma i närheten av tröst i en sån här situation. Alla ord känns så fjuttiga. Tänker tanken på hur det skulle gå om min 5åriga son skulle försvinna och jag får panik i både kropp och själ.

Att ta en dag i taget är nog det enda man kan göra!

Jag har på mig min lilla blå ängel som jag köpte hos er och tänker på Moa varje gång jag tar den på mig.



Varma styrkekramar till er alla!!!

2011-01-14 @ 20:08:26
Postat av: Jannice

Det var väl skönt att få prata med kvh.Det behövde ni nog.Fy vad mycket cancer Moa hade,ändå en sån kämpe.Hon såg ändå så glad ut på de sista bilderna.Hon såg alltid lycklig ut.Hon hade det bra hos er.Ni har varit en sån fin familj för henne.Ta hand om er.Ha det så bra ni kan.Kram

2011-01-14 @ 22:20:13
Postat av: Lena i Lyckebo

Oj vilken underbar kille Hampus är, all heder till dig<333333

Jag läser dina rader och det känns så tungt, himmel så man saknar den som inte finns mera i jordelivet. Min lillebror finns i mina tankar, dag som natt, fast det gått tre år sedan han dog.

Kämpa på kära Ni, det kommer en vår då allt som vilat blommar igen och tankar och längtan mildras en stund.

Kramisar

2011-01-14 @ 22:22:45
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Katarina/Titti

Jag blir glad, rörd og ledsen att du fortsatt orkar förmedla något i blandt. Det blir som man kjänner er og gjärna vill höra något från er om så bara en rad eller två. Jag ber för er og hoppas att ni får ett par lugna stunder sånn i blandt. Og att ni inte blir ensamme med det här men att många är där för er og för Oliver..

Stora stora varma kramar till er og en litt spesiell till søta Moa..

Titti med familj

2011-01-14 @ 23:20:51
Postat av: felicia- mamma till Julie

tänker på er <3

2011-01-15 @ 11:00:07
URL: http://chickmama.blogg.se/
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

Tänker på er minst en gång om dagen! Ni är verkligen riktiga kämpar allihopa.

2011-01-15 @ 11:03:15
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej! Så fint gjort av Hampus.

Känner precis som du (min Tilda somnade in för alltid för en och en halv månad sedan. Hon blev åtta år och kämpade mot hjärntumör i ett år o nästan tre månader). Saknaden gör ont i kroppen. Att aldrig mer få gosa in sig hos henne. Att ligga bredvid och känna hur det nya håret som börjat växa ut, kittlades mot en själv. Att bara få nosa in o känna doften av en underbar liten människa. Men jag tänker som du, att hon har det bättre nu, utan smärta, bland alla andra änlgabarn. Men ibland blir sorgen övermäktig.



Varma kramar Camilla

2011-01-15 @ 14:17:48
Postat av: Kia

Tar ett djupt andetag & försöker ta in det du skriver...det gör så ont.Stackars lilla Moa,så mycket smärta i en så liten kropp.Tänker på er varje dag,kram.

2011-01-15 @ 19:45:29
Postat av: Annika

Jag tror precis som du skriver, att Moa har det mycket bättre i himlen. Precis som Hampus skriver också, Moa går numera runt barfota i gräset och leker med alla nya vänner. Dock en liten tröst när saknaden är så stor. Stor styrkekram till er fina familj!!

2011-01-15 @ 20:11:29
Postat av: Chevin

Hej skit fin blogg :D och header :D

2011-01-15 @ 21:19:40
URL: http://chevinshouse.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Så vackert gjort av honom.



Moa har det mycket bättre i himlen, där smärta inte finns. Hon kan leka med alla de andra änglabarnen och de kikar säkert ner på er ofta och hoppas att ni ska finna någon form av frid i era hjärtan.

2011-01-16 @ 10:58:52
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Moa

Jag läste artikeln för några dagar sedan, riktigt fint gjort av Hampus! Fy fasen för ultraljudet alltså... Det är sjukt att så mycket skit kan invadera ett oskyldigt barns kropp. Varför?



Moa har det bra nu. Men man önskar ju så himla mycket att hon fick ha det bra här nere på jorden istället... Många kramar

2011-01-16 @ 14:43:39
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Maria T

Livet går vidare,fast det känns jävligt......Ta hand om Oliver och er själva nu. Moa kommer alltid finnas vid er sida ;)

Alla kramar som finns till er alla tre!/ Maria T

2011-01-16 @ 23:23:07
Postat av: Nilla

Att saknaden kan vara så stor efter en liten flicka som man aldrig har träffat, men lärt känna på bloggen, så söt, så tapper. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vad ni måste gå igenom, när det gör så ont i mig. Många kramar till er!

2011-01-17 @ 13:22:19
Postat av: Emelie Lagne

Tänker på er varje dag..

Jag kan inte fatta vad ni gått igenom men hela familjen henriksson är tappra. starka. modiga & allt posetivt. det är hemsk att veta allt som hänt. jag beklagar. och jag hoppas och verkligen hoppas att ni förstår att moa älskar er, Stora bamsekramar till er! Mvh Emelie Viola Lagne 11 år

2011-01-17 @ 18:15:52
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/
Postat av: Helpus.nu

http://helpus.nu/



Vi har också blivit väldigt gripna av Moa,

Nu vill vi gärna hjälpa till ,finns de några änglar kvar att sälja?



Kramar

2011-01-17 @ 21:14:05
Postat av: Helpus.nu

http://helpus.nu/



Vi har också blivit väldigt gripna av Moa,

Nu vill vi gärna hjälpa till ,finns de några änglar kvar att sälja?



Kramar

2011-01-17 @ 21:14:35
Postat av: Sirpa/ Sabinas mamma

Förstår din saknad och sorg Jenny. Jag pratade mycket om det som hände Sabina och tycker att det hjälpte i sorgarbetet, men alla bearbetar vi olika...huvudsaken är att man inte stänger sorgen in.

Tänker mycket på hur ni har det och kikar då o då in på bloggen om du har orkat skriva.

Varma kramar till er alla/ Sirpa

2011-01-17 @ 23:21:30
Postat av: Lena

Förstår så väl er saknad, vår Josefine har varit borta i 2 år och varje dag känns tom, jag känner som du, en saknad över att få sköta henne, hjälpa henne, att bara få finnas med henne. Livet har blivit så tomt. Hoppas ni finner lite ro..stor kram

2011-01-18 @ 15:14:02
URL: http://ienannandelavlivet.blogspot.com
Postat av: F

En tröst för den som lämnats kvar

är hoppet som ens hjärta har,

trots tårarna man gråter.

För himlens eget löfte är att älskar man varandra här,

så möts man en gång åter.

2011-01-19 @ 00:19:05
Postat av: Emma

Jag har suttit och läst igenom varje inlägg från början till slutet, och jag blev väldigt berörd.. man kan inte förstå hur ni mår, men man kan försöka att tänka sig att det har varit en fruktansvärt jobbig tid, jag har lagt in en länk till denna blogg på min blogg! Vila i frid Moa..

2011-01-19 @ 12:48:18
URL: http://emmajjohanssons.blogg.se/
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Jag tänker enormt mycket på er, minsta några ggr varje dag... Men jag vet att er smärta och sorg inte försvinner ändå... Men mina tankar finns hos er, kämpar!

Massor med kramar

2011-01-20 @ 10:53:48
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag tänker så mycket på er alla fyra. Hoppas att lilla hunden lockar fram några välbehövliga skratt då och då.



Kramar från Cilla på Lidingö

2011-01-20 @ 16:23:39
Postat av: Katarina/Titti

Jag tänker, att ja, på den ene måten har Moa det bättre utan all smärtan og allt annat med det. Ja det är skjönt att hon slipper det mer. Men prisen att betale för att ett litet barn skall slippa lida mer är att hon må bli en ängel. Nej det er inte bra. Man önskar nästan att det fanns ett piller som tok väck smärtan i hjärtan men samtidig så tror jag att den smärtan är en dessvärre nödvändighet för att kroppen skall överleva og inte bli en istod av sorg som en kropp som blir till sten. Nej ingen kan förstå er smärta og när du skrev att du kjänte det som om hela din kropp grät så kjänte jag att det var en veldig fin måte å berätta din sorg. Du er fin du klarar av att vara der du skall vara og inte lar den gjøra deg till sten. Moa är glad för det tror jag. Jag tror hon ser dina tårar og din smärta og jag tror hon prövar att hjälpa dere. Med att du har några timmar med litt ro, en stund när du kjänner litt fred, då tror jag hon är hos deg.. sånn er det med meg, sånn tror jag. Moa är där men som en solstråle som varmer deg litt eller en känsla av att hon är där. Med så mycket kärlek i er familj så tror jag nog att hennes kärlek ligger kvar hos er alla..

Ha en veldig lugn natt

Titti

2011-01-20 @ 22:07:15
Postat av: Anders

Sänder er en tanke!

2011-01-21 @ 00:43:23
URL: http://www.schäferhunden.se/
Postat av: ANNA K

Mina tankar går ofta till er!

2011-01-21 @ 16:31:15
Postat av: Sari & Pontus

usch ja..en saknad som kommer att bäras med resten av livet...Kramar om er

2011-01-22 @ 15:04:08
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: pauline lindström

Vet precis hur ni känner och hur ni mår! Saknaden är oändlig. Jag går ofta in på eran blogg, du skriver så fint och gör så otroligt fina bilder.



Vara kramar från Pauline (ängla Hannas mamma)

2011-01-22 @ 17:00:00
URL: http://hannalindstrom.webblogg.se/
Postat av: Hannas pappa

Kan ni hantera vardagen? Idag fick jag information som nästan tog andan ur mig. Jag lovar att återkomma om detta (har lovat fler) eftersom det kommer att skänka ett lugn hos oss änglabarnsföräldrar. Till dess är ni i våra tankar precis som alla som delar vår outsägliga saknad.

"Massmis med"

Niklas

2011-01-22 @ 17:30:58
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: milo

Hej Jenny, ni behöver kanske fler tillfälle att reflektera, det behövs. Låt allt ta den tid det behöver. Var ledsen, var arg, var vad du känner, då blir du starkare. Tänker på er Milo o lasse

2011-01-23 @ 18:12:09
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Sarah H

Tänker mkt på er och lilla Moa <3 Hemska sjukdom!!!! Många kramar Sarah H

2011-01-24 @ 09:24:15
Postat av: Annika D

Tänker på er <3

2011-01-24 @ 09:36:01
Postat av: Sara

Tänker på er.. kram.

2011-01-25 @ 10:33:20
Postat av: Erika

Gråtit och gråtit och gråtit när jag läst er blogg. Så fruktansvärt. Jag kan inte föreställa mig vad ni har gått igenom och stackars lilla fina Moa. Jag sänder er stora varma kramar och önskar att ni få en fin vardag även om saknaden för alltid kommer finnas där.

2011-01-25 @ 22:05:22
Postat av: Fyra berörda tjejer

Vi är fyra tjejer som gör ett projektarbete om barncancerfonden. En av anledningarna till att vi valde just barncancerfonden är för att vi läst din blogg och blivit mycket påverkade av er historia.

Vi vore tacksamma om du vill kontakta oss och eventuellt svara på några frågor.



Vi har tänkt mycket på er och Moa.



Med vänliga hälsningar

Paulina, Amanda, Elin och Sanna

2011-01-26 @ 10:08:05
URL: http://http:/
Postat av: Katarina

Kära ni

Vilken fantastisk familj Moa hade. Hon kände sig älskad och kämpade mer än de flesta för att vara kvar. Men det är alltid de bästa som går först. Det är så orättvist. Det är inte meningen att föräldrar ska överleva sina barn. Säkert är det så att hon inte har ont längre. Tills ni ses igen får ni koncentrera er på att överleva. Och förstås att vara med Oliver.

Önskar bara att det var något man kunde göra för er....



//Katarina

2011-01-26 @ 22:01:56
Postat av: Hannas pappa

Nu har vi fått "indikationer" på att Hanna finns i vår närhet. Hon har ett budskap som hon förmedlar och som känns FANTASTISKT! Vill att ni ska veta och verkligen förstå att våra prinsessor aldrig kommer att helt lämna oss.

Massmis med

Niklas

2011-01-26 @ 22:02:56
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Jannice

Hoppas ni har det någorlunda bra.Tänker på er väldigt ofta.Vad gör ni om dagarna.Hur går det för Oliver i skolan.Ta hand om varandra i denna svåra tid ni har framför er.Trevlig helg.Stora kramar.

2011-01-27 @ 15:13:53
Postat av: Lena i Lyckebo

Kramar om och kikar in som vanligt, varje dag.

Lena<33

2011-01-27 @ 19:19:20
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Gitte

Kom på att jag inte läst er blogg på ett tag, då vi fått tillökning en liten son. Rörd man blir läser om Hampus och boken. Tänker ofta på er hur det går för er, i vardagen... och följer bloggen ...

Kram

2011-01-27 @ 21:04:52
Postat av: Wilma

Vad ledsen jag blir när jag läser så mycket cancer er lilla Moa hade. Fasansfulla monster! En sådan tapper liten prinsessa ni har! Tänker på er varje dag, på hur ni mår och vad livet är orättvist! Vi tänder ljus för er, Moa och min mamma varje dag. Hampus dikter är så otroligt fina. Man blir verkligen berörd av dem. Vilken insats han gör! Jenny, jag undrar om ni säljer änglar? Skulle så gärna vilja köpa just av er.

Ha det så bra ni bara någonsin kan! Tänker på er!

Kramar Wilma

2011-01-27 @ 22:13:12
Postat av: Katarina/Titti

Vill bara sända en tanke till er. Jag hoppas att någon dag kan ge er lite fred inn i mellom.

Varma goda kramar till er alla..

Titti med familj

2011-01-29 @ 14:21:49
Postat av: corre and matti

hej!

vi har en tävling nu!

du kan välja pris bland 3saker..svara bara rätt på frågorna! titta in och vinn!!

www.emotjejer.blogg.se!

2011-01-30 @ 18:49:05
URL: http://emotjejer.blogg.se/
Postat av: marianne

Jag minns för flera månader sen när jag sa att 'tänk om ni skulle ha ett nytt barn senare' men då möttes jag av en storm av nät hat tyvärr

Jag hade tänkt på Pigge Werkelin här på gotland som förlorade hela sin familj, fru och två pojkar, 6 och 3 år i tsunamin. Han ville skaffa en ny familj så fort som möjligt, han gifte om sig och fick två underbara flickor Tove och Vilda. Inte för att han slutade sörja eller tänka på dem, men han ville gå vidare med sitt liv!

Det var honom jag tänkte på när jag gjorde min kommentar, med näthatet som följd, till skillnad för alla som bara snyftade och gjorde <3 <3 <3....

Han kom vidare!

2011-02-04 @ 09:35:06
Postat av: Anna K

Många varma tankar till er!

2011-02-04 @ 19:22:08
Postat av: Amanda

tänker SÅ mkt på Er!

Kram!

2011-02-04 @ 22:36:08
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag är en okänd vän som tänker mycket på er. Jag hoppas att ni får små andrum i er svåra tid.

2011-02-05 @ 15:44:26
Postat av: Lena i Lyckebo

Jag kikar in för att läsa lite rader och ge en kram.

Ser att det inte är uppdaterat men förstår att det är mycket jobbigt i livet .

Lena<33

2011-02-05 @ 17:33:56
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Nilla

Kramar om er och fina Moa som är unik! <3

2011-02-05 @ 23:45:49
Postat av: marianne

Nilla, Moa VAR unik, nu finns hon inte mer

2011-02-06 @ 10:28:23
Postat av: Katarina/Titti

så delikat så unikt et litet barn, så oskydlig og hjälpeslös og lika väl så stark. Hur kan man någonsin förstå og hur skall man någon gång kunne ge det en mening att mista? Livet, så långt og så masse, livet en gåva att ta vara på og vokse i. inte dö, inte sluta leva. Det ger ingen mening. Ingen Gud som tar sånna valg, ingen som välger att ett barn skall bli en ängel, Vi har många svåra stunder på vägen når vi blir gamle, många stunder som är tunga og man vill bara ge upp. Men något inne i de fleste fortsätter, troen på det goda, troen på att livet inte bara kan vara det här.

Men når troen på livet dör, vad gjör man då? Att skriva att det er utan mening og utan nåde. Brutalt og stygt. Når solen strålar på Moas grav, når blomstene kommer og ni kan sitta hos henne og drikka litt kaffe, närhet, fast långt borta. Det är då troen kommer inn. Troen på att alla änglar dansar og leker, sover og bråkar. Att dom av og till är så nära deg att du kjenner hennes pust mot din kind. Gir ingen mening fortsatt men den lilla bekreftelsen på att hun inte har försvunnet helt kommer en dag når du minst aner det. ânglar är sånne tror jeg, tid for dem är inte som här hos oss.

Sorg er inte heller ett ord deroppe. Men kärlek og liv og hon väntar på er den dagen ni kommer og i mens leker hun på de gröna ängarna med sina nya vänner og har det bra..

Förlåt visst jeg på någon måte skriver något som kan såra eller förværra er dag.

kramar Titti med familj

2011-02-06 @ 21:06:56
Postat av: Jannice

Hoppas ni mår bra. tänker mycket på er.Hur går det för er.Ha det så bra ni kan. kram

2011-02-07 @ 10:14:23
Postat av: Nilla

Moa var unik men hon är även unik i mina ögon. Kramar till er alla, tänker på er Kram <3

2011-02-07 @ 17:05:35
Postat av: Lena

Jag tänker på er och kikar ofta in här för att se hur ni har det. Kramar

2011-02-07 @ 18:39:07
Postat av: Karin

Jag tänker mycket på er och undrar hur ni har det.

Tittar ofta in på er sida.

Många kramar från Karin

2011-02-08 @ 07:54:10
Postat av: Anja

Första gången jag läser på din blogg och mina tårar rinner. Här sitter jag och är upprörd över att min skit bil inte startade i morse. Vad jag skäms. Denna skit sjukdom är fruktansvärd, ingen ska behöva gå igen detta. Allra helst inte ett barn. Är verkligen så ledsen för det ni har fått gå igenom.

Ta hand om er!

Kram anja

2011-02-10 @ 12:37:58
Postat av: Veronica

Moa jag tänker på dig!!! :( Hoppas du har det bra o e piggelin o glad! Till familjen skickar jag tröstekramen!!! Tänker ofta på er o kikar in på bloggen nu o då.

2011-02-10 @ 17:36:07
Postat av: Helen

Tittar in till er då och då....tänker mycket på er fortfarande och er gränslösa saknad....Moa har satt sånt spår i mitt hjärta så det e bara inte klokt...hoppas bara att ni hittar en bra och glad vardag igen och kan glädjas åt allt ni gjorde för lilla Moa under hennes korta liv....bättre familj kan ingen ha...varma kramar från Malmö

2011-02-10 @ 19:36:39
Postat av: Elisabet Roslund

Det finns ingeting som kan trösta, allt är bara så tomt, så meningslöst......

....Jag vill i alla fall ge en Kram till er....

tänker ofta på Moa

Hoppas att Moa har fått träffa vår Mattias.

Kram/Elisabet

2011-02-11 @ 22:18:47
Postat av: Carin

Tänker mycket och ofta på er!

Många kramar.

2011-02-12 @ 14:26:05
Postat av: Katarina/Titti

Sender en varm kram till er alla och hoppas att ni kjänner att ni inte är glömda uansett om du orkar skriva eller inte.

Många kramar Titti

2011-02-13 @ 09:19:53
Postat av: Karin i Malmö

Skickar stora famnar fulla av varma kramar på alla hjärtans dag till er och lilla Moaängeln.

<3

Karin

2011-02-14 @ 09:44:00
Postat av: annemon

Har tittat in lite då och då har berörts av moas öde

så tragiskt har inte skrivit förr vet inte vad man ska man säga men tänker på er.Alla hjärtans kramar till er.

2011-02-14 @ 10:28:33
URL: http://annemon.bloggagratis.se
Postat av: Wilma

Sänder jättestora hjärtan till er och Moa på alla hjärtans dag. Håller med Titti att vi är många som tänker på er och inte glömmer er. Hur skulle man kunna göra det. Ni har verklien satt djupa spår i våra hjärtan. Varje dag är en gåva att ta vara på. Tänker på mycket på er. Hoppas att ni har lite glädje mitt i all sorg och kan minnas tillbaka på alla roliga stunder ni haft tillsammans när Moa fanns kvar hos er. Hon finns faktiskt kvar! Så länge man minns så finns hon. Ni är en fantastisk familj.

Kramar Wilma med familj

2011-02-14 @ 17:26:48
Postat av: Helen

Vill skicka en jättestor varm kram till er på Valentindagen...jag skickar en stor till Moa också uppe bland änglarna...hon har det säkert bra med alla små änglar...vi får hoppas det är så...hoppas ni så småningom hittar tillbaka till en fungerande vardag...extra kram till Oliver..finaste storebroren på denna jord!!

2011-02-14 @ 19:45:39
Postat av: Linnea

Jag lider med er! Nu har jag läst hela bloggen och kan inte sluta gråta :(

2011-02-14 @ 22:21:29
URL: http://Liiiiinnes.blogspot.com
Postat av: Therése

Hej!



Jag vill bara titta in till er och lämna några varma kramar till er allihop. :)



<3 <3 <3

2011-02-15 @ 14:18:44
Postat av: Fam Liliequist

X-tra varm Kram till er och alla andra änglabarnsfamiljer denna dag...

Massmis med

Fam Liliequist

2011-02-15 @ 16:26:39
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Milla

Saknar dina inlägg här!!!

Skickar över några varma tankar till dig och din familj!!

2011-02-15 @ 21:12:51
Postat av: Annika

Tänker på er och Moa. Miste min kompis Anna i en bilolycka för många år sedan men då var hon åtta år och jag tänker att hon fortfarande är det, så hon och Moa har nog funnit varandra!!

En stor kram till er

2011-02-16 @ 08:30:44
Postat av: Nilla

Tänker på er dagligen! Hoppas att ni finner styrkan i varandra och kan finna stunder av ro. Skickar mängder med styrkekramar!

2011-02-16 @ 14:13:29
Postat av: Jessica(Ryans mamma)

Tänker på er ofta och tittar in här på bloggen nästan varje dag. Förstår att ni inte orkar skriva.

Känns skit orättvist att ni ska behöva gå igenom nåt sånt här! :(

Skickar er många kramar, ta hand om er.



Hälsningar Jessica

2011-02-17 @ 09:56:53
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Katarina/Titti

En vanlig lördagkväll men ändå inte. Tänker på er och undrar hur ni klarar av dagarna. Jag hoppas och jag ber att någonstans långt derframme så lyser solen varmt igjen på era frusna hjärtan.

Stor varm god klem till er från meg

Titti

2011-02-19 @ 21:23:18
Postat av: Veronica i Stöde

Skickar en kram!!

2011-02-20 @ 12:07:22
Postat av: Inger M

Jag vill skicka er en varm hälsning, förstår att saknaden efter Moa är obeskrivlig.

Alla fina minnen kan ingen ta ifrån er.



- " Det säjs att bara tiden går

så ska den läka alla sår

som sorgsna hjärtan gömmer.

Visst är vårt minne ofta kort

men att en när och kär gått bort

är nåt man aldrig glömmer.



En tröst för den som lämnats kvar

är hoppet som ens hjärta har

trots tårarna man gråter.

För himlens eget löfte är

att älskar man varandra här

så möts man en gång åter."



Atle Burman



Varma kramar

Inger M

2011-02-21 @ 23:00:59
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 @ 15:50:04
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Lena i Lyckebo

Jag kikar in med en godnatt kram. Moa finns i mina tankar varje dag på ett eller annat sätt. Hoppas att ni orkar med vardagen med alla minnen som ger både glädje men också tunga tankar.

Styrkekramisar från mig<3333

2011-02-23 @ 22:21:50
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Hannas pappa

Nu har vi fått "bekräftelse" på att våra änglabrn är med oss. Vill att ni ska VETA det.

Massmis med

Niklas

2011-02-26 @ 16:37:11
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: frida

har läst igenom hela den här fina bloggen!

och tårarna sprutar verkligen..



jag hoppas att det finns många som stöttar er och hjälper er genom denna tunga sorg!



jag beklagar sorgen



kramar till er

2011-02-26 @ 19:01:51
URL: http://frajdey.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tänker på er,

många kramar från en bloggis.

2011-02-27 @ 20:05:46
Postat av: Katarina/Titti

Med en liten tanke om att livet en dag skal smila igjen. Tänker så på Moa og Oliver, mamma og pappa..

Titti

2011-02-27 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0