Prinsessan Moas insamling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om vi alla skänker en 50-lapp så gör det skillnad!

Det är bara två chipspåsar eller en vinflaska....kram Siss

2010-03-26 @ 12:13:59
Postat av: Sara K

Jag har följt er blogg i det tysta ett tag. Moa är en fantastisk tjej och jag hållert tummar och tår krampaktigt för er! Håller med ovanstående om att de allra flesta av oss kan avstå en 50-lapp, och bidra till det viktigaste vi har i världen, BARNEN! Ingen går säker, oavsett kön, ålder, kultur. Fattig och rik alla kan vi drabbas av det ofattbara.

2010-03-26 @ 19:42:35
Postat av: Pia-Lena



Jag har satt in 100kr till din fond Moa för du är en verklig kämpe o igår sålde jag en utav dina änglar som jag har o kan sälja när jag träffar folk..

2010-03-26 @ 23:15:23
Postat av: matilda

hej!tror jag kan ha frågat er detta tidigare men det rann ut i sanden.....skulle själv vilja starta en insamling i förmån för bcf.för ett par år sedan ville jag samla in pengar genom att registrera mig i olika lopp i stockholm, tex tjej ruset,mini maran, rösjöloppet etc och bli sponsrad av folk.

i sydney kunde man öppna ett konto automatiskt om man registrerade sig och skänka pengarna man blivit"sponsrad"till valfri organisation. kan inte hitta sån info i sverige men en insamling behövs!

nu har jag precis fått mitt första barn och kan inte ställa upp i några lopp just i år, men kanske kan komma på en annan insamlings ide.....hur gör man!kan man använda sig av tex er eller någon existerande fond för att hjälpa en insamling på något vis???tex: jag springer för moa!och få folk att skänka mer pengar??reklam nästan!

ska givetvis ge en slant till moas fond själv!!

skänker till bcf ibland men vill göra nåt aktivt också!har ni något förslag?

kram från matilda i stockholm som ofta läser på moas blogg!kramar till er alla!

2010-03-27 @ 14:58:15
Postat av: Moa

jag har satt in 50 kronor nu :)

2010-03-29 @ 15:47:24
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: JessicaM

Vilken insamling!!!! hälsningar o tankar från oss alla

2010-03-29 @ 19:54:17
Postat av: Elisabeth Lindström

Hej Moa!

Du är en riktig krigarprinsessa som kämpar så mot din sjukdom. Vi här i barnklädesbutiken Busfrön&Minimajs i Östhammar stödjer din insamling genom att sälja era underbara Moa-änglar.Vi har även din länk på vår hemsida www.busfron.se så att fler kan bidra till cancerfonden. Bamsekramar till dig och din familj.

2010-04-27 @ 16:41:44
Postat av: Hampus Eriksson

Hej, nu har jag satt in 500 kr och de är dem pengarna som har kommit ut av min bokförsäljning om Bill Sanch och hans äventyr. Det finns böcker kvar att köpa. Boken heter Bill Sanch och Kyrkotrollkarlarna. Uppföljaren är på gång.

2010-05-20 @ 13:27:11
Postat av: Oscar och Thelma

Hej Moa vi har jätte roligt och hoppas du blir bättre [Thelma]. Hej Moa viste du att det är min föddelsedag idag? [Oscar].kämpa vidare!

2010-07-21 @ 19:16:37
URL: http://www
Postat av: Ingrid

Har följt Moas kamp under mkt lång tid, men gjort det i det tysta. Jag beundrar hennes fantastiska kämpar vilja hon har och har haft på denna tuffa resa.Beundrar er föräldrar som så tappert finns vid hennes sida, så får vi inte glömma superbrorsan, som på bilder visar hur mkt han älskar sin syster. Vem kan inte älska denna Prinsessa? Skulle vilja veta var jag kan köpa en Moa ängel. Skulle så gärna vilja ha ett sådant. Jag har kontakter i Ö.Göinge så finns det att köpa där kan jag få info så åker jag dit och köper ett. För detta smycke kommer att påminna mig resten av mitt liv att aldrig sluta kämpa, Moa är min förebild. Sen går pengarna till cancerfonden, där vi alla kan vara med och bidraga med en slant.Fattig som rik. För många bäckar små osv......En stor kram till hela familjen Henriksson

Ge aldrig upp

2010-09-10 @ 01:04:25
Postat av: Gitte

snart årsdagen - hedrar Moa och vill hjäpa till så 50 kr insatta idag! Allt för att bidrag med det lilla jag kan. kram

2011-10-24 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0