Helgen som varit

2 Maj

Idag är det söndag kväll, Kvh har precis varit här och kopplat på PTN, ett näringsdropp, på morgonen när dom kommer får hon även en dos cortison för att ta ner svullnaden i lungan, och kanske få lite mer aptit. 
Cortisonet har verkligen gjort nytta, för idag har hon ätit en halv fralla och inte fått smärtstillande mediciner mer än nu på kvällen, helt otroligt vad cortison kan göra..

Idag är det första gången jag och Moa har gråtit tillsammans på väldigt väldigt länge, jag har alltid gått undan då jag har kännt att det har blivit för mycket, men idag gjorde jag det inte.
Moa har inte sagt så mycket idag, men nu i kväll när vi satt tillsammans så frågade jag ut henne om det var något som oroade henne eller hon hade ont någonstans, då kommer hennes tårar och mina också, vi grät en stund tillsammans, vi var lika blöta i ansiktet båda två, vi gick in på toaletten och snöt oss då hon torkar bort min mascara som rinner som en elva i hela ansiktet, vi tittar på varandra, då jag säger hur mycket jag älskar henne, då hon säger samma sak till mig,,,,Mamma ja älskar dig också.... Usch vad svårt detta är, jag ville att hon skulle fråga mig något men hon fortsätter att torka bort mina tårar..  Min älskade tjej, varför och åter igen VARFÖR....

Igår var vi hos barnens kusin Mathilda som komfirmerades, vi trodde inte vi skulle gå dit, för dagen hade varit lite upp och ner, men Moa gav sig inte, hon skulle till sin kusin till vilket pris som helst.
Vi åt god mat och det var trevligt, vi var hemma efter några timmar då Kvh kom och satt in droppet.

Vill tacka mina arbetskollegor för de fina blommorna som stod på trappen efter vi kommit hem från valborg i fredags och även till er andra bloggläsare som skickar brev och presenter till Moa, hon bara älskar överraskningar.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Moa liten, Oliver, Jenny och Johan!

Har följt bloggen sedan 2007, i både glada stunder och mindre glada stunder!

Tänker på er dagligen och hoppas på att mirakel kan ske. Önskar så att vi kunde ge er lite styrka nu när det är svårt. Tände ett ljus i vår bykyrka i dag när vi sjöng in våren, ni finns alla i våra tankar.



Kram

Nettan

2010-05-02 @ 22:19:49
Postat av: Maria.S

Hej!

Ja tårarna rinner även här. Lilla prinsessan som kämpar som hon gör. Tänker på er dagligen.

Många kramar till er hela familjen.

Maria.S

2010-05-02 @ 22:27:41
Postat av: Natalie

Har tänkt att skicka en present till dig Moa. Kommer att skicka en present till dig då du fyller år i juni. Den 10:e väl?



Kram på dig Moa!

2010-05-02 @ 22:33:24
Postat av: KATTA

Ja här strömmar det också detta är så sorgligt och orättvist att Moa ska behöva ha det så här och Oliver och mamma o pappa ska behöva genomgå detta.

Att behöva se sitt barn o lillasyster må så dåligt måste vara ett rent helvete.



Hon är så go och en riktig Kämpe lilla Moa.

KRAM TILL HELA FAMILJEN

TÄNKER PÅ ER

2010-05-02 @ 22:33:24
Postat av: Moa

Det här är verkligen helt ofattbart... Lilla fina Moa... Skönt att cortisonet hjälper lite mot svullnaden iallafall... Kram!

2010-05-02 @ 22:45:33
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Jag gråter och gråter... Vilken styrka av er båda att kunna gråta tillsammans... Tänker på er otorligt mycket... Ni är fantastiska människor!

Kramar i massor

2010-05-02 @ 23:29:51
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: mia

Jag har följt er och Moas kamp i flera år nu. Ibland har jag lämnat en hälsning här och alltid i tanker skickat glädje och styrka till er. Er verklighet blir ofattbar nu och det suger av vanmakt i magen när man läser era ord. Så otroligt fel och orättvist allt är. Mina tankar går ofta till er och jag hoppas att er lilla prinsessa har det så bra som hon någonsin kan. Ibland kan det kanske vara både bra och skönt att mötas i tårarna, när inget annat finns. Stora varma kramar till er alla i familjen, mia.

2010-05-02 @ 23:38:53
Postat av: soffie

er otroliga lilla Moa vilken kämpe hon är,det är så fruktansvärt fel att er prinsessa ska vara sjuk så himla orättvist ,Jag beundrar dej som är så stark och orkar dela med dig i ert jobbiga.

Mina tankar finns hos er och er fina Moa!

kramar till er

2010-05-02 @ 23:46:55
Postat av: Leena Svensson

Vad bra att ni kan gråta tillsammans, det kanske räcker för Moa. Tänker på er varje dag och hur orättvist det är.



Många kramar Leena

2010-05-02 @ 23:47:15
Postat av: Lena i Lyckebo

Den stunden kanske öppnade en dörr så att Moas frågor kommer så småning om. Det är så hemskt att ni har det så här, jag skickar superduper många styrkekramisar och en stor puss på pannan till sötaste prinsessan.

Lena<3333

2010-05-03 @ 05:56:54
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Annica

Det finns inga ord som hjälper i detta svåra ni nu går igenom mer än att säga att man tänker på er!

Måste säga att den vårdpersonal ni har runt er är helt fantastisk. Så ska det vara för alla men är inte alla förunnat att ha det så bra som ni.

Det är med en stor klump i magen & tårar som rinner när man läser om vad ni måste gå igenom.

Skickar många många varma styrkekramar till er alla 4 !

2010-05-03 @ 06:44:49
Postat av: Marie

Fyy vad orättvist livet är. Ingen ska behöva ha det som ni. Ni är så starka trots att ni har ett HELVETE. Allt är så sorgligt och hemskt. Tänker på er ofta och håller alla tummar. Jag har inte gett upp tanken på ett mirakel.

2010-05-03 @ 07:10:13
Postat av: Linköpingsbo

Jag har aldrig träffat er,känner er bra genom bloggen...men det räcker....för jag älskar er!! Mitt hjärta blöder för er! Varma tankar och kramar till er alla!!1

2010-05-03 @ 08:32:03
Postat av: A-K

Jag har som vanligt inga ord. Det är för jävligt, helt enkelt. Jävla skitsjukdom - och fina, härliga Moa! Jag kan inte tänka mig in i vad ni går igenom. Jag är så ledsen för er skull! Stor varm kram

2010-05-03 @ 08:34:57
URL: http://bliavmedcancer.blogspot.com
Postat av: Rosi

Fy fan va jobbigt och orättvist när barn blir sjuka. Skönt att kunna gråta tillsammans, underbar liten Moa ni har. Tänker på er.... kram

2010-05-03 @ 08:46:32
Postat av: Marie i Göteborg

Jag har följt eran blogg flera år nu vill jag skicka en stor BAMSE kram till er alla. Föstår att ni har det jobbigt men hoppas att ni får lite tröst i att så många läser bloggen och följer eran kamp!!

Ha det så bra ni kan tänker på er dagligen.

Massa kramar till er alla.........



2010-05-03 @ 08:46:54
Postat av: marianne

Ta vara på varje stund

2010-05-03 @ 09:17:27
Postat av: Cajsa

Fy vad jobbigt ni har det, tårarna rinner av allt du skriver, Moa är ju helt underbar, skönt o få gråta tillsammans en stund, men också jobbigt så klart, vill ju bara att denna hemska sjukdom ska försvinna. Önskar jag bodde närmare så jag kunde komma och krama er! Ha det så bra ni kan! Massor med bamsekramar från oss!

Krammm!!

2010-05-03 @ 09:19:39
Postat av: Lotta

Tänker på er! Skickar många kramar till er alla.... Ta hand om varandra

2010-05-03 @ 09:43:06
Postat av: Pia-Lena



När jag läser vad du skriver Jenny så rinner tårarna på mig oxå o får sitta o torka bort dom under glasögonen. Älskade Moa du är verkligen en kämpe o kämpa på o hoppas att dom hitter en medicin till dig så du blir botad. Jag tänker på er varje dag o undrar hur det går..



Stor varm kram ifrån mig till er alla...

2010-05-03 @ 10:17:54
Postat av: Kajsa

Ser knappt vad jag skriver för ögonen är fyllda med tårar. Detta är så j*vla orättvist, jag önskar att det fanns något som bara fixade allt. Varför finns denna hemska sjukdom. Varför varför

Jag hoppas vi kan ses i veckan. Vi ringer dig



Kram kusin Kajsa

2010-05-03 @ 10:32:10
Postat av: mona

Jag har följt er blogg sen 2008. Kollar bloggen alla dagar för att få veta hur Moa har det. Tänker ständigt på er alla och ni är helt otroliga som orkar uppdatera oss bloggläsare trots allt de ni går igenom. Moa är underbar och jag hoppas hon har det så bra det bara går. Tårarna rinner när jag läser hur ni har det. Moa har tur som har en så underbar familj runt sig. Ta hand om er !

2010-05-03 @ 11:01:41
Postat av: Marita Andersson

Livet är så fruktansvärt orättvist, varför, varför?

Sänder många kramar till hela familjen!

2010-05-03 @ 11:18:20
Postat av: Elin A

Ni finns i mina tankar ofta ofta! Hoppas att Moa slipper smärtan.

Många varma kramar Elin

2010-05-03 @ 11:48:09
Postat av: Ulrika Engman

Hej!

Idag var det inte lätt att hålla tårarna borta... ååååååå vad jobbigt... Jag e så imponerad av Moa säg en vuxen som skulle fixa det som hon gär... Typ ingen.. Moa du e sååå TUFF!! Linn min 14 åriga dotter har satt en kedja till ängeln vi fick så nu bär hon dig runt halsen.. Jag har min ängel vid sängen jag tittar på den varje kväll innan jag somnar.. Många kramar från oss..

2010-05-03 @ 12:03:12
Postat av: Louise

Tårarna rinner på Mig också när jag läser detta inlägget, Varför? Varför? Varför?



Fina Lilla Moa som är en sån Kämpe !



Kram Louise

2010-05-03 @ 12:42:48
Postat av: Anna S

Tänker på er varje dag! massor av kramar!!!

2010-05-03 @ 12:43:44
Postat av: Charlotte

Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom..

Tittar på bilderna på Moa, en sån vacker flicka.. som också verkar ha ett så stort hjärta..

Jag har inte barn själv.. är 40 år.. det har bara inte blivit så..

Livet är hårt i bland, saker och ting blir inte som man tänkt sig.. eller velat..

Vad som än händer.. så har ni i alla fall mycket kärlek tror jag.. det betyder allt!

Många kramar <3

2010-05-03 @ 12:45:51
Postat av: Fam Nilsson / Nordin

Tack Jenny och hela familjen för att ni delar med er av er svåra tid. Vi tänker oerhört mycket på er.

Vill sända er styrka och kärlek i massor <3

Vi undrar ochså om det finns änglar kvar att köpa ?

Kramar / Per Helena Rasmus och Alice

2010-05-03 @ 12:59:34
Postat av: Sarah H

Fina lilla Moa - livet är så orättvist... Det suger att små barn ska behöva lida såhär, blir så arg! Tänker på Er varje dag! Krama henne <3 många kramar Sarah

2010-05-03 @ 13:30:18
Postat av: sanna

ni finns ständigt i mina tankar. skickar massa kramar och styrka!

2010-05-03 @ 14:10:23
Postat av: Rosa

Fy f-n för denna HEMSKA sjukdom, det är verkligen sant att livet är orättvist. Det är inte meningen att nån överhuvudtaget ska behöva lida pga va den j-a cancern. Och defintivt inte lilla Moa som verkligen kämpar på hela tiden. Det är ju bra att hon får lite cortison nu, så kanske matlusten kommer smygandes tillbaka. För det är ju inte mycket till henne nu. Hoppas att hon orkar gå nån timme i skolan och träffa skolkamraterna. Hon brinner ju verkligen för skolan.

Tänker på er hela tiden<3<3<3

Många styrkekramar till er

2010-05-03 @ 14:10:49
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Cilla(Evelinas mamma)

Lilla söta prinsess Moa du är en riktig kämpe.

Hur kan ni prinsess flickor drabbas av något sådant här fruktansvärt.Varför varför??? den ständiga frågan..Kram från en annan prinsess flickas mamma

2010-05-03 @ 17:09:17
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Veronica

Älskade fina...

Som en kniv i hjärtat att läsa om gråten,

som ni gråter tillsammans.



Moa frågade inte men jag tror att hon ändå vet.

Barn har en förmåga att läsa mellan raderna och pejla av känslor.



Fina lilla Moa,

vad du får gå igenom.

Men vad bra att kortisonet hjälper så att du mår bättre och kan äta lite:)



Du är en kämpe Moa,

många kramar till dig o din familj.

2010-05-03 @ 17:35:52
Postat av: Christina

Jag känner ödmjuk. Jag känner inte er, men tänker mycket på er. Idag rinner mina tårar. Jag blir så ledsen för er skull. Jag blir arg på den j.... sjukdomen.

Skickar massor av kramar till Moa och hela eran underbara familj.

2010-05-03 @ 19:59:43
Postat av: Pia

Mina tankar går till er varje dag. Många kramar till er alla från Anders,Pia,ottilia o My

2010-05-03 @ 20:37:57
Postat av: Lisbeth W Möller

Svårt att förstå allt är så orättvisst Jag blev inlagd i helgen på sjukhus o när dom skulle sticka mig så tänkte jag igen på Moa Tänk vad hon har gått igenom.Skönt att Cortisen hjälper lite..Ja Moa du finns i mina Tankar varje dag Ja inte bara du Moa utan hela din Superfamilj Kramizzar till er alla.

2010-05-03 @ 20:45:20
Postat av: Malin

Uff.. det gör SÅ ont i hjärtat att läsa... Ni finns i mina tankar hela dagarna! Kram till familjen!

2010-05-03 @ 21:53:42
Postat av: Emma

Vilka kämpar ni är. Det är fruktansvärt att sånt här händer. Jag tänker på er dagligen och önskar er all styrka och frid!

2010-05-03 @ 23:45:23
Postat av: Ambar

Sänder er en jätte kram!!! finns inga ord som inte redan är sagde i denna blogg! mvh

2010-05-04 @ 01:50:28
URL: http://morenitagirl.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! finns din email adress tillgänglig? hade velat skicka en sak till er som jag gjort idag =)

2010-05-04 @ 02:23:32
Postat av: Maria m Olivia

Ja, varför?? Fy fan. Jag önskar jag kunde göra något? Följer er och hoppas varje gång på ett inlägg där det står att allt har vänt.

Kram till hela familjen.

2010-05-04 @ 08:58:21
URL: http://www.zoomin.familjen.se
Postat av: Maria

Det är hemskt. Har tagit hand om en nära anhörig med långt gånget cancer nu i flera dagar. Det tär enormt på en själv och man lever som om man hade städigt jetlag.

2010-05-04 @ 09:18:33
Postat av: Sara K

Åh lilla hjärtat... ♥

Mina tankar är hos er flera gånger varje dag, Moa har berört mig så. Tummarna hålls stenhårt och jag skickar den största styrkekramen till er familj.

2010-05-04 @ 09:32:08
Postat av: AnnaCarin

Jag tror också att hon tänker och förstår mycket mer än ni tror. Våga gråta med henne och prata med henne, låt henne inte ensam behöva bära sina funderingar inom sig. Ett barn vill så gärna skydda sina föräldrar till varje pris. Låt henne slippa ta ansvar för detta och finna tröst i att det är ni vuxna som bär ansvaret och att ni orkar bära även henns oro och funderingar. Tänker på er, ni gör ett fantastiskt jobb.

2010-05-04 @ 09:51:16
Postat av: Petra

Åh vad fint ändå Jenny, att ni kunde gråta tillsammans, hon är så klok lilla Moa, hon förstår säkert mer än vad hon säger, man blir så glad när man ser henne, hur hon kämpar och vill vara med, det är så härligt.

Det finns så mycket man vill säga eller skriva till er, men man finner inga bra ord. Ni har kämpat så länge, så hårt, hela familjen med denna hemska sjukdom.

Vill att ni ska veta att ni finns ständigt i våra tankar.

Ta hand om varandra!

Många kramar till er alla fyra.

Petra (Hugo och Olivias mamma)med tårarna strilande...

2010-05-04 @ 10:35:42
Postat av: Hanna

Cancer borde inte få finnas, borde inte drabba någon. Att ett barn skall behöva utstå denna hemska sjukdom är så orättvist och grymt. Lider med Moa, ni föräldrar, syskon och övrig famij runt omkring. Mitt hjärta blöder för er. Ni finns i mina tankar dagligen.



Varför?

Stärkande kramar från en medmänniska och mamma.

2010-05-04 @ 11:37:11
Postat av: Jessica

Hej! Vi tänker på er och Moa mest hela tiden, styrkekramar från fam Marken & Lindh

2010-05-04 @ 13:03:36
Postat av: Malin

Det är idag 5 år sedan jag avslutade min behandling och idag var jag på min sista återkoll. Det kan gå!! Lycka till med allting, jag skickar positiva tankar till er!

2010-05-04 @ 15:47:51
URL: http://knaas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tro...

Hopp...

Kärlek...

Tänker på er, kram <3

2010-05-04 @ 17:18:30
Postat av: Sanna

Fy vad orättvist! Hoppas att det blir en vändning och att Moa blir bättre! Och ibland kan det kännas bättre att gråta tillsammans, man kommer närmare varandra och kan bli mer öppna inför varandra. Vill inget annat än att Moa ska bli bra!!! Ge aldrig upp, det kan gå!



<3

2010-05-04 @ 19:05:59
Postat av: Sofia

Hej!

Jag kan bara föreställa mig hur svårt det måste vara för er. Känner er inte, men brukar läsa bloggen. Jag undrar om det är något som Moa tycker om mycket, till exempel något mjukdjur eller något annat som jag kan skicka. Vilken adress ska jag i så fall skicka till?

Ge inte upp!

2010-05-04 @ 20:25:33
Postat av: Marie

Tårarna rinner här också. Det går ju inte att gå in på din blogg utan att ögonen tåras:(

Kämpa Moa Kämpa!!

Kraaam!!

2010-05-04 @ 20:29:53
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Linda

Är det okej att skicka en present till Moa? vart kan man sända paketet i så fall. Hur gammal är storebror? någon speciell hobby?

Efter detta sista inlägget så rann tårarna hela vägen till Ikea.Jag var helt rödögd och fick sitta kvar i blien en stund innan jag kunda gå in. Tänker på er ofta.....

2010-05-04 @ 23:10:22
Postat av: MrsG

Ni lever mitt i en ohygglig situation, min värsta mardröm, och det är helt absurt vad ni går igenom. Alla mina varmaste, omhuldande tankar går till er. Om det hade funnits ett ord som kunde bota hade detta ord fyllt mitt inlägg 10.000-tals gånger om och om och om igen. Kramar en mycket sorgsen Åsa

2010-05-05 @ 11:56:48
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: Malin Larsson

Man blir så illa berörd av detta, det gör så ont i mig. Ge inte upp, kämpa på, du/ni fixar detta. Ni om några borde ju klara av detta. Ni är en sådan imponerande familj helt fantastiska.

Tänker på er!

Ta hand om er

Varma kramar från Malin

2010-05-05 @ 12:22:33
Postat av: Carin

MOA! Du om någon klarar av att bli frisk! Vi är så många runt omkring er som bara tänker, tänker,tänker på er! Skickar ut miljoner kramar till Hanaskogs sötaste unge!

2010-05-05 @ 20:29:08
Postat av: Kristin

Jag kan bara ana alla tankar Moa har, och jag tror att hon snart kommer våga sätta ord på dem. Skönt att ni fick den stunden tillsammans. Nu vet hon att hon kan fråga dig vad hon vill, när hon behöver.



Jag tänker på Moa varje dag. Hoppas innerligt att allt går bra.

2010-05-05 @ 20:50:14
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Hanna (en för er okänd bloggläsare)

Fina Moa med familj. Sidan har inte uppdaterats på några dagar, och jag håller tummarna allt jag kan att det inte betyder försämring/dåliga nyheter gällande Moa!

Moa verkar vara en så fantastisk tjej, och ni fantastiska föräldrar och Oliver en superbrorsa. Det är så orättvist, jag blir ledsen och frustrerad när jag läser bloggen. Vad skall inte ni känna i den situationen ni är i??? Mitt hjärta blöder för er, jag hoppas ni kan känna att det är många härute som skulle vilja hjälpa er bära er sorg om vi bara kunde!!!

Stärkande kramar till er. /Hanna

2010-05-05 @ 23:48:05
Postat av: Elin A

Tänker så på Moa och er i familjen! Många varma kramar Elin

2010-05-06 @ 09:49:01
Postat av: kerstin johansson

Ja mina tårar rinner när jag läser att lilla Moa o du Jenny har kunnat gråta tillsammans: Man undrar hur mycket hon tänker. Hoppas att hon mår lite bättre nu och att hon kan äta lite igen så att hon går upp i vikt och kan få sina krafter tillbaka. En dag tror jag hon kommer att prata med er o den jävla sjukdom som hon har.



En riktig stor kraaaaaaam till er hela familjen henriksson jag håller all fingrar o tår för att det ska försvinna från vår kämpe o prinsessa



Kerstin

2010-05-06 @ 11:50:01
Postat av: l§m

Osäker på vad du ska rösta i årets riksdagsval?

Kolla min blogg och lär dig mer om Sveriges politik och vad den gör för dig.

2010-05-06 @ 12:19:41
URL: http://valjrattparti.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tänker på er dagligen.. Kämpa på!

Kram på er alla

Kristina o Patrik

2010-05-06 @ 13:15:38
Postat av: Kristina

Tänker på er...Kämpa på!

Kram på er alla

Kristina o Patrik

2010-05-06 @ 13:39:54
Postat av: Liiv

men gud vad hemskt, första gången jag är inne på bloggen. Tycker sånt här är så hemskt. Barn som är sjuka, måste kämpa för livet när dom egentligen bara borde få vara barn och ha kul och leka och inte ha några bekymmer.

Man får hoppas på mirakel, ta vara på stunderna och vara stark. Måste kännas hopplöst ibland men man får inte ge upp. Hemskt. Hoppas verkligen att hon blir bättre på något sätt!

2010-05-06 @ 14:17:36
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hoppas du är ok Moa och att ni har det bra?

kramar från mig

2010-05-06 @ 17:19:15
Postat av: Merja

Tänker på Er alla!

2010-05-06 @ 18:06:51
Postat av: Therése

Varma kramar! :)

2010-05-06 @ 19:19:58
Postat av: Markus

Tänker på er jättemycket. //Markus (Kajsas och Camillas kusin)

2010-05-06 @ 20:20:09
Postat av: Lena i Lyckebo

Jag tassar tyst in, lägger täckena ordentligt omkring er och tassar lika tyst ut.Hoppas att ni får sova gott och att natten är lugn.

Puss på pannan från mig<333

2010-05-06 @ 22:13:37
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Ulrica

Har följt er en tid och blir helt bedrövad av det ni går igenom. Hoppas på en vändning...det måste vända! Moa har så fina ögon och en blick som är något extra! Hon är något extra! Så oförtjänt att ha det som ni har det just nu. Finns inga ord faktiskt.

2010-05-06 @ 22:30:14
Postat av: Helen

Min morgonrutin innan jobb...in på datorn och se hur lilla Moa mår....jag tänker så mycket på er och hoppas inte att det är sämre med Moa för att det inte är uppdaterat...bamsekramar till er alla fyra från Malmö

2010-05-07 @ 07:14:41
Postat av: Malin Larsson

Tänker på er idag igen......Sköt om er.

Varma goa kramar från mig.

2010-05-07 @ 10:49:32
Postat av: Pia

Det finns inga ord...



Det finns bara ord som , varför...?



Men inga ord som ger svar...



Det finns inga tröstens ord när det är svårt...

Men med känslor kan man visa att man känner med , att man bryr sig om , att man finns där...



Att ge stöd , lyssna och vara en vän...



Många kramar Pia

2010-05-07 @ 22:36:03
Postat av: Anna K

Varma tankar till er

2010-05-07 @ 22:38:12
Postat av: Zara

Det går inte en dag utan att jag tänker på Moa och er!!

Önskar av hela mitt hjärta att ett under ska ske!!

En stor varm kram från mig & Emil!

2010-05-07 @ 22:48:55
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Tia

Hon liknar så mycket min lillebror som är 7 år. Han är världens sötaste, Moa verkar också vara världens sötaste.

2010-05-07 @ 22:52:01
Postat av: Anette Åkersberga

Hej

Tittar till er varje dag och hoppas på ett mirakel.

Finns inget man kan säga eller göra......

Tänker på er...skickar massor med kramar fyllda med styrka, ömhet, medkänsla...ta vara på varandra.

/ Anette

2010-05-08 @ 00:44:34
Postat av: Therése

Godmorgon!

Sänder kramar till er alla. :)

2010-05-08 @ 09:11:41
Postat av: Veronica

Hej Moa,

hoppas du mår ok.

Rädd att mamma ska bli stressad när vi är många som undrar hur du mår och frågar hela tiden, men det är bara för att vi bryr oss om dig världens finaste Moa!!!

många kramar från mig

2010-05-08 @ 09:25:07
Postat av: Ingela

Hej hela familjen!



Har följa er blogg sedan 2008 då vi var på samma Disneylandresa till Paris med barncancerföreningen. Vi bor i Vä och vår som hade leukemi för många år sedan. Kanske kan vetskapen om att vi är många som tänker på er och känner med er ge lite merkraft. Stora kramar till er alla



Ingela med familj



2010-05-08 @ 15:56:20
Postat av: kerstin johansson

Hallo

vad har hänt har inte hört från er på länge

hoppas allt är bra som det kan.Älskar er alla i familjen.

Jätteraaaaaaaaaaaaaam ni orkar ta emott den



Kerstin

2010-05-08 @ 18:13:41
Postat av: Kimberlie

Hej, Jag har följt er blogg ett bra tag nu och känner verkligen smärta i mitt hjärta, varför denna lilla söta tjej. Allt är bara så orättvist !

Sänder många kramar och tankar till er och hoppas på ett dunder mirakel, för mirakel har hänt! /Kimberlie

2010-05-08 @ 20:22:01
Postat av: Lena

Jag förstår att ni har det mer än tufft just nu och skickar så enormt mycket styrka som jag bara kan. Ge lilla prinsessan en varm kram och en puss på pannan från en tant uppe i norr som tänker på henne mest hela dagarna<33333333333

2010-05-08 @ 22:40:23
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0