Helgen som varit

1 September



I fredags var jag med Moa i skolan och tog klassfoto och proträttfoto, sen gick vi hem igen, hon orkade inte mer.
Eftermiddagen sov hon mestadels och till mat fick hon sin favorit Tacos där hon åt lite grann.

Lördagen var ingen hitt alls, hon vaknade halv nio och gick rakt in i soffan och la sig, hon var inte vaken mycket på hela dagen, det var så fruktansvärt jobbigt att se henne bara ligga där och varken säga något eller äta något.
Ett tag trodde jag det var över, hon andades konstigt så jag ringde KVH dom kom efter en liten stund, kollade hennes sätration som gått ner till 90 och en vilopuls på 130. Under eftermiddagen satt jag framför henne och tog på henne hela tiden med tårarna rinnandes nerför mina kinder, hon slog upp ögonen och tittade på mig, men sa ingenting, då jag visste att hon hörde mig talade jag om hur mycket vi älskar henne, alla runt om oss och att hon är vår lilla prinsessa, att vi alltid kommer att finnas hos henne.. Hon frågade mig ingenting varför jag storgrät inför henne, hon bara torkade bort mina tårar och slöt ögonen igen. Mormor o morfar var här och såg så dålig hon var, och vi grät mer eller mindre allihopa..Trodde sista timmen var kommen...




Söndagen började lika dant, men hon var vaken betydligt mer under denna dag, och det kändes helt underbart. hade kontakt med KVH som skulle komma som i måndags för att ta lite prover och så på henne..

Kvh var här i måndags, proverna var bra, men det som beskymrade oss var att hon inte äter, dom upptäckte att hon har svamp i munnen så mediciner för det sattes in, vi drog även ner cortisonet till 4 tabletter om dagen.
Johan och jag har åkt på något vi också, vi har feber och hosta och ont i hela kroppen, igår var ingen bra dag, och idag är det fortfarande som igår, vi fryser och hostar som fan, den enda som är frisk nu är Oliver.

Vi skulle ner till Lund egentligen idag men vi anser att det finns risk att vi smittar några andra barn där så vi blir hemma.

Tack för att ni bloggisar finns för oss, era kommentarer är så berörande.... Tack



Kommentarer
Postat av: Anna K

Tänker mycket på er!

2010-09-01 @ 08:14:21
Postat av: Jenny Karlsson

Tårarna faller för min kind varje gång jag läser om eran älskade moa jag känner er inte det är bara jag som har så lätt att få tårar när jag läser om så sjuka barn jag bara hatar när barn blir så sjuka det är inte rättvist jag skickar många styrkekramar till hela familjen ni behöver det och krya på er..

kramar jenny från Degerfors

2010-09-01 @ 08:19:03
URL: http://jumsan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tänker på er! Kram

2010-09-01 @ 08:24:54
Postat av: Karolina

Det känns som det inte spelar någon roll vad jag skriver för det finns inga ord som kan lindra er sorg, önskar så att jag kunde trolla! Tänker på er och er lilla tjej och ber om mirakel.

2010-09-01 @ 08:26:49
Postat av: Annika D

Blir så ledsen för er skull...tänker på er jämt!!

Varma kramar till er alla....Annika

2010-09-01 @ 08:27:57
Postat av: Gunilla

Tänker mycket på er

2010-09-01 @ 08:31:38
Postat av: A-K

Ah, jag blir alldeles stum. Jag kan inte ens föreställa mig det ni går igenom och mitt hjärta blöder för er. Ren tortyr.

Lilla Moa. Mina varmaste tankar och kramar till er

2010-09-01 @ 08:38:48
URL: http://bliavmedcancer.blogspot.com
Postat av: Sarah H

Usch usch usch!!! jag är så ledsen för er skull!! Tänker på er varje varje dag! Ni är så tappra!! Krama Moa <3 Suck!! Kram Sarah H

2010-09-01 @ 08:39:56
Postat av: Jessica (Ryans mamma)

Blir så ledsen av att läsa om det som händer med Moa! Kan inte föreställa mig hur hemskt och jobbigt det är för dig och Johan! :(

Att se sitt barn så sjukt och apatiskt är ju något av det värsta man kan vara med om.

Tänker på er och speciellt på lilla Moa..denna tuffa lilla tjej.

Kram Jessica

2010-09-01 @ 08:45:47
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Marianne Hirvelä-Sjöblom

Sänder styrkekramar i massor till hela familjen, Mvh Marianne

2010-09-01 @ 08:49:07
Postat av: Kia

Det finns inga ord....bara tårar och tankar.Vet hur helvetet är eftersom vi har varit där.....VARFÖR?? Tusen kramar till er alla,pussa Moa på kinden från mej.Kram Kia (Simons mamma)

2010-09-01 @ 08:54:05
Postat av: Johanna

Lilla fina Moa... Ord tröstar inte, svårt att ens finna rätt ord.



Det ni nu går igenom är varje förälders största skräck. Lider med er så mycket...



Många tankar till er alla, och krya på er!!!



Kram Johanna

2010-09-01 @ 09:01:16
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla

Massor med styrkekramar till hela familjen!

2010-09-01 @ 09:01:26
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag hittar inte några ord att skriva just nu, men jag vill iaf skriva att jag tänker på er <3



Kram Louise

2010-09-01 @ 09:02:45
Postat av: Connie Hansen

Tänker på er.Kram<3

2010-09-01 @ 09:02:52
Postat av: Lisbeth

Det finnes ikke ord.....

Tenker på dere og håper på et mirakel.

Klemmer fra en farmor i Norge.

2010-09-01 @ 09:05:00
Postat av: Linnea

Finns inga ord som lindrar, men skickar ett gäng kramar till er allihop.

2010-09-01 @ 09:08:13
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Katja

ni finns i mina tankar.. hur jag önskar ni inte behövde gå igenom detta..



2010-09-01 @ 09:09:47
Postat av: i

Fina, fina



Det gör ont i hela kroppen av att läsa hur det är just nu.



Önskar så att ett mirakel kunde ske

2010-09-01 @ 09:12:04
Postat av: carola

Även om jag inte känner er känns det som om jag gör det genom att följa er blogg. Tänker på er varje dag. Önskar Moa mirakel!!! Hoppas ändå att hon får lite nya krafter och att den sista tiden blir så värdig som möjligt. Usch, det känns för j-ligt att bara skriva den meningen. Livet är något så otroligt orättvist!

Carola sjunger "Inte ett enda barn fick förgäves liv någon gång" i Jag vill alltid älska. Den texten dyker upp i mitt huvud varje gång jag läser om Moa. Hon sprider kärlek och kämparanda runt sig var hon än är!

Kramar i cyberrymden från en annan Carola

2010-09-01 @ 09:17:25
Postat av: Hanna

Fina familjen,

Jag lider så med er. Önskar så att jag kunde trolla bort er hemska mardröm. Svårt att trösta i dessa lägen, men jag hoppas ni känner att vi är många många bloggläsare som tänker på er, och känner med er och önskar vi kunde lindra er sorg!!!

Styrkekramar till er alla <3

2010-09-01 @ 09:18:37
Postat av: Iza

jag kan inte ens föreställa mig smärtan och ångesten ni har, att inte veta när det ska ske är ju så jobbigt!

Läser här varje dag och skänker er ofta många tankar!

MAssa kramar Iza

2010-09-01 @ 09:20:33
URL: http://www.izaa.bloggagratis.se
Postat av: MrsG

Mina varmaste tankar är hos er i er svåra tid. Kramar Åsa

2010-09-01 @ 09:24:29
URL: http://mrsg-aquestionoflust.blogspot.com/
Postat av: Eva

Hej,

sitter på jobbet och försöker hålla tårarna tillbaka, men istället gråter "hela min kropp"!



Tänker mycket på er och önskar att alla våra "böner" kunde höra svar.

Skickar en speciell hälsning till lilla Moa, hon är så tapper.



Tack för att ni lär mig leva i nuet!!!

Många varma kramar

Eva

2010-09-01 @ 09:30:27
Postat av: Kristina

Man finner inga rätta ord..

Det gör så ont att läsa.

Kramar Kristina o Patrik

2010-09-01 @ 09:33:32
Postat av: Linköpingsbo

Fina,fina Moa och familjen!! Vi möts i tanken! Många,många tankar och kramar till er alla!!

2010-09-01 @ 09:33:43
Postat av: Indira

Ditt inlägg idag väcker så mycket känslor och tankar. Funderar på hur ni pratar med Moa, förstår hon vad som sker?? Tyckte det var så svårt när min syster var sjuk när hon började prata om döden och livet efter döden. Men hon var ju vuxen, hur pratar man med ett barn?? Hoppas att ni får det stöd ni behöver. Det du sa till Moa stämmer, ni kommer alltid vara hos henne. Min syster är hos mig varje dag och hon är en del av familjen även om hon är i himmlen. Jag är faktiskt helt övertygad om att vi kommer att ses igen en dag. Fortsätt att vara nära. Jag tror att Moa tycker att hon har världens gosigaste familj. Kram

2010-09-01 @ 09:35:47
Postat av: Karin

Det är så otroligt sorgligt...varför, varför ska någon behöva gå igenom detta svåra? Jag lider med er även om jag inte kan förstå vidden av det eller en bråkdel av vilket "helvete" ni går igenom just nu. Svårt att finna ord.

Tänker på er hela tiden.

<3

2010-09-01 @ 09:46:36
Postat av: Elisabet Roslund

En Varm Tanke.....En Varm Kram till er alla/Elisabet

2010-09-01 @ 09:47:31
Postat av: Lotta

Många många kramar till hela familjen.

Jag känner så väl igen mig i det ni beskriver. På något sätt lägger sig ett fint lugn över barnet när kroppen börjar ge upp. Jag uppplevde det i alla fall med David. Sorgen och smärtan var där hos oss förstås men samtidigt var jag tacksam för att han "bara var där" sista tiden, utan ångest. Jag fick chans att krama, krama och hålla om. Naturligtvis förstår barnen att livet lämnar dem men de är så trötta och orkar inte mer.

Fina lilla Moa, hon är så värd all kärlek i världen

2010-09-01 @ 09:47:55
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Tänker såå på er! Ni är otroligt tappra alla 4. Skickar över varma tankar och så mycket energi jag kan. Moa har en fantastisk familj och ni har en underbar dotter/syster. Kram!

2010-09-01 @ 09:51:40
Postat av: Marita

Sänder många varma tankar och kramar till hela familjen. Det är så otroligt sorgligt alltihop.

2010-09-01 @ 10:02:18
Postat av: malin lundh

styrkekramar till er i massor från Hästveda

2010-09-01 @ 10:17:57
Postat av: Theolina

Jag har följt er och fina Moa ett tag men hittar aldrig orden. Det gör jag inte nu heller men jag önskar så att det ni går igenom bara kunde suddas bort som en ond mardröm. Ni finns ofta i mina tankar och jag sänder all energi, styrka och kraft jag kan till er.

Många kramar

2010-09-01 @ 10:26:33
Postat av: Marie i Göteborg

Tänker på er hela tiden!!

Är inne och kollar bloggen varje dag för att följa

Moas och eran kamp.Ni är helt fantastiska!!!!!!

Massa kramar

2010-09-01 @ 10:38:01
Postat av: Wicky

Har inte skrivit något innan men jag har följt Moas blogg ett tag och jag vill bara skicka alla styrkekramar jag kan till hela familjen!!

2010-09-01 @ 10:38:12
Postat av: Åsa

Tänker på Er men mest på denna kämparprinsessa, Eran söta o fina Moa! Många kramar

2010-09-01 @ 10:42:59
Postat av: HannaG

Jag tänker på er väldigt mycket och jag lider med er. Det ni går igenom just nu är varje förälders värsta mardröm. Jag önskar er så mycket kraft och mod. Så många fina värdefulla ögonblick som möjligt. Det enda som finns är nuet - för oss alla. Vi finns i nuet - och i nuet är ni tillsammans.

2010-09-01 @ 10:44:22
Postat av: Mia

Önskar så att jag kunde ta bort allt det onda o se till att det sker ett mirakel :0(( Det kan jag ju inte men jag tänker på er o sänder en hel massa styrkekramar till hela familjen!

2010-09-01 @ 10:48:59
Postat av: Sirpa

Det finns inga ord att lindra er smärta och sorg, men jag tänker på er och har bett min ängla dotter vaka över lilla Moa och hela familjen.

Mina varmaste kramar till er!

Sirpa

2010-09-01 @ 10:52:18
Postat av: Lotta

Tänker på er varje dag... Att ni måste gå igenom detta är inte rättvist. Lilla söta Moa, ber till högre makter om ett mirakel. Sköt om er, kramar.

2010-09-01 @ 10:58:09
Postat av: Helén

Det gör ont i en att läsa dina rader, hur ska det då inte vara för er som befinner er mitt i? Du skriver så gripande, så varmt, och jag önskar er allt och mer därtill. Varma tankar till er alla!

2010-09-01 @ 11:01:55
URL: http://fasterester.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gråter....

Smärtan när jag läser om fina Moa och hur hon torkar dina tårar...

Hur ont måste det inte göra i modershjärtat!

Jag tror hon känner och vet vad som är på gång...

Fina Moa,

jag håller tummar och tår att du får "må bra" och ej har ont!

Tänker på er ofta ofta...

2010-09-01 @ 11:10:06
Postat av: Nilla

Det gör så ont, varje dag tänker jag på Moa och er, den ända tröst som finns är att hon har en så underbar familj runt sig,men det är så orättvist hon ska inte behöva uppleva detta! Jag ska nu genast gå in på Moa`s sida på barncancer fonden och sätta in en slant.

Många Varma kramar till Moa och er!

2010-09-01 @ 11:19:00
Postat av: ä

2010-09-01 @ 11:31:09
Postat av: änglamamman

Vilken fin skolfoto.Styrkekramar.

2010-09-01 @ 11:32:40
URL: http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: JessicaM

Tänker ständigt på er kramar fam Marken & Lindh

2010-09-01 @ 11:33:25
Postat av: Louise

Hej!!!



Finns inga ord för det som ni får gå igenom.

Kan bara skänka er varma och många kramar till er och säga att jag tänker på er.



Kram Louise

2010-09-01 @ 11:39:43
Postat av: Rosanna

finns inga ord, kämpa lilla Moa... Styrkekramar till er alla

2010-09-01 @ 11:55:49
Postat av: Linda

Kan inget annat än att skicka VÄRLDENS ALLA KRAMAR till dig Moa och till din familj!



Tänker på er!



KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

2010-09-01 @ 12:01:12
Postat av: Camilla

Många varma kramar till er alla!! Tänker på er!

2010-09-01 @ 12:04:03
Postat av: Lena

Hej Moa med sin finna familj.Jag hr följt bloggen en tid och hoppas det kunde ske ett mirakel att allt bara var en dröm. Tänker på Er och önskar att den sista tiden blir så bra för Er och lilla Moa-Prinsessan, usch känns för.... att skriva dessa rader.Kramar till hela familjen från en okänd vän

2010-09-01 @ 12:04:59
Postat av: Marie Lundqvist

Åh, all min kärlek. Känner så med er. <3

Mina allra varmaste kramar.

2010-09-01 @ 12:11:38
Postat av: Niklas

Hej,

Ja, det måste vara underbart att veta att det finns så många fina människor runt omkring som genuint bryr sig!

Förstår din/er obeskrivliga, vansinniga, upplevelse dessa dagar...Omänsklig. Så ursprungligt Fel!

Oerhört fint foto på dig Moa!

"Massmis med"

Niklas, Hannas pappa

2010-09-01 @ 12:11:51
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Inger

Tänker på Er,skickar all min styrka till Er

Så fint foto på Moa

Kramar Inger

2010-09-01 @ 12:30:50
Postat av: cecilia

Tårarna rinner, så ledsamt, smärtsamt ,hemskt, orättvist, galet, tokigt, meningslöst, tråkigt, olidligt att er Moa är så svårt sjuk. Kan inte få in i mitt huvud varför livet är så orättvist, får man svaret någon ggr, hoppas på det. Sänder er mina tankar mer kan man inte göra, är så frustrerad, önskar jag kunde hoppa in i datan, och komma hem till er, lägga mina händer på moa och sugar ur all cancer ur hennes kropp så hon kunde vara i skolan idag och fnittra runt med kompisar på skolgården. KRAM PÅ ER OCH PUSS PÅ MOAS KIND

2010-09-01 @ 12:37:00
Postat av: Lotti Olofsson

Tänker på er !

Skickar lite styrkekramar till er o hoppas ni snart är friska och att Moa repar sig ännu en gång.

2010-09-01 @ 13:07:54
Postat av: Helena o Pelle

Vi tänker på er <3 Lilla goa Moa. Klok o söt..

2010-09-01 @ 13:22:33
Postat av: Johanna

Har tänt ett ljus i kyrkan för Moa idag, och ett ljus för er som familj. Tänker på er ofta...

2010-09-01 @ 13:35:05
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/
Postat av: Alexandra

Det är så fruktansvärt!!!! Skickar massor av styrkekramar till er och lilla Moa...

2010-09-01 @ 14:11:11
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Kattis

Skickar massor med styrkekramar till er. Känner inte er, men tänker på er dagligen. Moa jag kommer aldrig glömma dej, du verka vara en sådan kämpe.

2010-09-01 @ 14:34:21
Postat av: Kajsa

Jag hatar detta, jag hatar att detta händer här och nu 2010. Jag hatar att det händer just er. Jag hatar att jag inte kan göra nåt åt det. Jag hatar att livet är så orättvist. Detta är fan inte rätt Jenny. Varför ska någon behöva gå igenom detta helvete. Förlåt mina ordval men jag känner mig så maktlös och ledsen. Tårarna rinner och jag har insett att man måste få vara ledsen. Något annat kan jag inte vara just nu. Hade jag fått chansen idag att önska mig någonting så hoppas jag du vet vad jag önskat.

Många Kramar

2010-09-01 @ 14:59:39
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill bara sända massor av styrkekramar till er. Har följt bloggen länge men aldrig skrivit tidigare. Det som händer lilla Moa och er familj är förfärligt. Önskar det fanns något att säga eller göra till tröst. Hoppas på mirakel. Ni är en helt fantastisk familj och Moa är så modig och helt underbar.

2010-09-01 @ 15:38:24
Postat av: Jannice

Tänker på er ofta. Det är så fruktansvärt sorgligt. Att det inte kan komma något botemedel mot denna hemska sjukdom.Det är så många som får det.Det är skrämmande.Ha det så bra ni kan och ta hand om varandra.Kram

2010-09-01 @ 15:45:27
Postat av: cajsa

Skickar massvis med kramar till er. Krama om lilla Moa från oss. Kram på er!!

2010-09-01 @ 15:45:34
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

tänker på er <3

2010-09-01 @ 15:47:20
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Tina Warnqvist

Har inte heller skrivit något tidigare, men följt er blogg. Och jag tror aldrig jag har "mött" en sådan stark och underbar tös som eran!

Jag är stum av beundran för denna mycket speciella tös. Och vilka ögon hon har:)

Mirakel har skett...mirakel sker.

Miljoner kramar till er.



(Vår yngsta dotter hade cancer när hon var 5 år, så jag kan tänka mej in LITE hur ni har det)

2010-09-01 @ 15:54:09
Postat av: sophia

Det är med en stor klump i halsen jag öppnar bloggen varje gång. Blir bara så ledsen över att läsa om vad som händer med Moa. Ni finns i mina tankar!

2010-09-01 @ 15:56:10
Postat av: Carina

Hej,

Tänker på Er varje dag. Har följt Er länge men aldrig tidigare kommenterat men idag så ... ja, vet egentligen inte vad jag vill säga.... finns inga ord för det ni går igenom.... jag hoppas väl på att få läsa att ett mirakel skett och att lilla underbara Moa ska bli frisk!

Mina varmaste kramar till er alla <3

C

2010-09-01 @ 16:12:23
Postat av: Hanna

Skickar mina varmaste styrkekramar till hela familjen. Moa är en sån underbart söt liten prinsessa!

KRAMAR

2010-09-01 @ 16:25:18
Postat av: Inger

Tänk om alla våra tankar och innerliga önskemål om lilla Moas tillfrisknande, kunde jaga det förhatliga cancerspöket all världens väg !!!

Moa, denna helt förtjusande lilla tjej, med så otroligt mycket livsglädje,hon har så mycket kvar att uträtta på vår jord. Det är så fruktansvärt fel, det som händer Moa just nu.

Jag beundrar dig för att du orkar berätta för oss.

Mina varmaste kramar till er alla

Ni finns i mina böner !

Inger

2010-09-01 @ 16:33:05
Postat av: krolle

stora styrke kramar från familjen lundh.. önskar så att där var något man kunde göra för er..

2010-09-01 @ 16:36:57
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se/
Postat av: Linda

Sötaste lilla Moa med de otroligt vackra ögonen. Tårarna rinner när jag läser. Tänker på er varje dag! Kramar

2010-09-01 @ 16:40:43
Postat av: Christina

TÄNKER PÅ ER ...KRAM

2010-09-01 @ 16:45:37
Postat av: Karina

Så hemskt för er, finns inga ord för detta därför säger jag inte så mycket men ett gott råd till er, prata mycket med Moa men väldigt tyst när hon är så här för hörseln är det sista som överger människan och det ni säger till henne nu kommer hon att ta med sig till nästa ställe. Hon kommer att åka en båt och ni kommer att vinka av henne, där på andra sidan kommer någon annan att ta hand om henne, hon skall till ett ställe utan smärta, tårar och lidande, där finns bara lugn, ro och skratt.

2010-09-01 @ 16:54:17
Postat av: Ludde

Hur tar Moas kompisar, klasskamrater och skolkamrater detta att Moa är så sjuk och inte har så lång tid kvar här på jorden. Vet dem vad som kommer att hända?

2010-09-01 @ 16:58:52
Postat av: Elin A

Tänker så på er alla! Lilla fina Moa...

Många varma kramar Elin

2010-09-01 @ 17:25:33
Postat av: Linnea

Fruktansvärt det som sker. Glöm bara inte i allt detta förfärliga att ni är en underbar familj. Ett bra tag har jag följt bloggen och kan bara konstatera att det ni ger er underbara lilla Moa av kärlek, omsorg och ännu mer kärlek är unikt och ovärderligt. Otaliga barn skulle ge vad som helst för bara en enda dag omslutna av den omtanke och trygghet som ni ger Moa. Ni är fantastiska människor du, din man, Oliver och MOA.

2010-09-01 @ 17:37:39
Postat av: Camilla

Tänker på er. Mycket.

Kram

2010-09-01 @ 17:57:53
Postat av: Lena i Lyckebo

Huvvaligen så otroligt sorgset och tragiskt ni har det, så ska man inte behöva få uppleva ett älskat barn. Jag kramar om och önskade så att ingen, absolut ingen skulle få lida och gå igenom en sån kris så som ni gör.

Pussa goaste fina gumman på pannan från mig<33

2010-09-01 @ 18:08:27
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Marie

Vet inte vad jag ska skriva. Hittar inte de rätta orden. Men hoppas fortfarande på mirakel. Tänker på er.

2010-09-01 @ 18:16:31
Postat av: AK

Tänker så ofta på er och hoppas, hoppas hela tiden! Varma kramar till er alla!

2010-09-01 @ 19:04:50
Postat av: Anette

Tänker på er sååå mycket. Önskar att det fanns något jag kunde göra för er. Sänder många styrke kramar till!!!

2010-09-01 @ 19:11:40
Postat av: Cilla

Tänker så på er och vad ni ska behöva gå igenom...finner inga ord för det finns inga ord bara en massa tårar.Lilla söta Moa,Varför??

Evelinas favorit mat va också Taco. Kan inte sluta att se allt med Moa som påminner om Evelina,dom är verkligen lika i mycket... Kram ta hand om er / Cilla

2010-09-01 @ 19:12:05
URL: http://www.prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Har läst Moas blogg väldigt länge, och det är så fruktansvärt hemskt så det finns inte. Tycker så synd om er som ska behöva gå igenom sånt här.

Ta hand om varandra. Kramar till er.

2010-09-01 @ 19:18:07
Postat av: syren

Tänker på er varje dag. Varför? Det gör så ont att läsa./Eva Kram

2010-09-01 @ 19:39:22
Postat av: Jenney B

Tänker ofta på er. Styrkekramar i massor ifrån mig.

2010-09-01 @ 19:40:26
Postat av: John

tänker på er med tårar som rinner!

Många kramar till er!

2010-09-01 @ 19:43:44
Postat av: Sara. I

Måste börja med att ni verkar vara en fantastisk familj med så oändligt med kärlek, varför ska detta hända?? Det finns inga ord, önskar av hela mitt hjärta att allt skulle vara bra för er... Tänker så mycket på er o ja, det finns inget att skriva... Det är hemskt, önskar såååå det fanns nått man kunde göra för er.

Kramar i massvis

2010-09-01 @ 19:47:49
Postat av: Kristianstadsbo

Läser med tårar i ögonen. Så hemskt, så ofantligt orättvist, VARFÖR??? Tänker på er så.

Kramar från mig också.

2010-09-01 @ 19:51:16
Postat av: Ewa

Gör så ont i mig... styrke kramar till hela familjen <3

2010-09-01 @ 19:53:07
Postat av: Helen

Fina goa söta Moa! Du e så otroligt söt så det bara stänker om det...jag tänker så mycket på dej och din otroligt fina familj...så mycket kärlek det finns...jag kan bara inte fatta hur det kommer att sluta...tårarna rinner på mej..jag som skulle jobba lite här vid datorn...nu tänker jag bara på er...skit också...jobba kan jag senare, tänka på er gör jag NU...skickar de varmaste styrkekramar till alla er...Helen i Malmö

2010-09-01 @ 19:54:48
Postat av: Jennike

Allt känns futtigt att skriva...tankarna finns hos er! Kramar

2010-09-01 @ 20:07:43
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tänker på er.



<3 Styrkekramar <3

2010-09-01 @ 20:17:07
Postat av: Fam Rosenqvist

All vår kärlek till er !!!!

Kraam fam Rosenqvist

2010-09-01 @ 20:20:08
Postat av: Annalena

Tänker på tappra lilla Moa och på den fina familj som verkar finnas runtomkring henne. Jag känner er inte men mina tankar finns hos er. Kramar till er alla i denna svåra tid.

2010-09-01 @ 20:33:13
Postat av: titti/ katarina stridsberg/hägg

Söta lilla Moa..

Vi tänker på er hela tiden, massa kärlek till er.

Titti, Sondre, Christian og Christoffer

2010-09-01 @ 20:38:01
Postat av: Carina Ivarsson

kraaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmm

2010-09-01 @ 20:38:30
Postat av: Gabriella och Pocke

Tänker på er varje dag!

2010-09-01 @ 20:49:58
Postat av: Sara

Vet inte vad jag ska skriva,mer än att dettta är så grymt. Tänker på er ofta.......



2010-09-01 @ 20:57:10
Postat av: Christina

Ni finns i mina tankar varje dag. Moa, du är helt unik. Många tankar och kram från Göteborg.

2010-09-01 @ 21:03:56
Postat av: Ditte

Tänker mycket på er. styrkekramar till er .

2010-09-01 @ 21:33:21
Postat av: kerstin johansson

Det gör bara så ont....när man läser hur vår lilla tappra Moa bara ligger, förstår att ni har det jättejobbigt nu. Jag har er i mina tankar varje dag. Varför finns det inget som kan fixa vår lilla Moa så att hon kan bli frisk hon som verkligen har kämpat . Massaor av tårar trillar från min kind.

En stor kraaaaaaaaaaaaaaam till ER alla

Kerstin

2010-09-01 @ 21:39:28
Postat av: Ingrid

Jag har också följt Moa länge via bloggen, men det var länge sedan jag skrev något.Det gör mig så ont om er, som hon kämpat denna lilla tös.

Vet inte vad mer jag ska säga, men tänker på er.

2010-09-01 @ 22:03:59
Postat av: Alvin, Tobbe o Ida

Vi tänker och finns alltid här för er.



Med kärlek från oss.

2010-09-01 @ 22:08:47
Postat av: Lena

Jag tänker på er! Kramar

2010-09-01 @ 22:15:33
Postat av: camilla

Tårarna rinner varje gång jag besöker bloggen. Tänker på er och speciellt på lilla Moa.Vilken kämpe hon är.Ta hand om er allihopa.

2010-09-01 @ 22:23:21
Postat av: Moa

Den verklighet som ni lever i är så overklig och fruktansvärd. Att behöva ta vara på varje stund med sitt barn, varje andetag och veta att de snart kommer ta slut. Det borde inte kunna hända men ändå gör det det, varje jävla år. Moa som kämpat så otroligt hårt.

många kramar till er. och tankar.

2010-09-01 @ 22:33:37
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Fam.Salomonsson

Det är så orättvist,vi tänker på er och lilla Moa

hela tiden och tårarna bara rinner!

Många Kramar,vi tänker på er!

2010-09-01 @ 22:37:09
Postat av: Carina H

Kram <3 Tänker på er

2010-09-01 @ 23:17:01
Postat av: Pia-Lena



Stackars lilla söta Moa du är en flicka som följer med mig i hjärtat o jag tänker på dig varje dag.

Tårarna rann på mig när jag läste vad du hade skrivit Jenny o det gör mig så ont i mig.



Skickar en stor o varm bamsekram till hela familjen. Jag hoppas att du o Johan blir snabbt friska..



kram

Pia-Lena

2010-09-02 @ 08:21:48
Postat av: Christina Norberg

Tänker på er varje dag.

2010-09-02 @ 08:28:18
Postat av: Marie

Ja, hur i hela fridens dag kan man förbereda sig? Det går inte - men det är en tröst att veta att Moa just nu befinner sig omgiven av kärlek, trygghet och värme. Ni är hennes allt - och ni är allt hon behöver just nu.

Att vara innesluten i kärlek - det är en ganska härlig känsla ändå.

Kram

2010-09-02 @ 08:32:28
Postat av: Jenny

Vilken prinsessa ni har!Söta Vackra Fina Moa <3

Styrkekramar till er

2010-09-02 @ 08:32:28
Postat av: Sanna

Helt totalt ofattbart vad ni går igenom....

Sänder styrkekramar till er

2010-09-02 @ 08:50:06
Postat av: Maria

Tänker på er.

Många kramar från Maria

2010-09-02 @ 08:52:54
Postat av: Lotta Håkansson

Kramar..

2010-09-02 @ 09:29:06
Postat av: Moa

Stora varma kramar..

2010-09-02 @ 09:48:30
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Petra Kvist

Oändliga tankar och kärlek sänder jag er varje dag Jenny! Människor som är giriga och bara vill ha mer och mer och inte ser allt det vackra man har i livet borde få sig en tankeställare. Är övertygad om att ni skulle byta till vilken primitiv livs situation bara ni hade fått en frisk dotter. Ni ger så mycket till människor, ni ÄR en tankeställare för många, att vårda och älska och ta hand om det viktigaste i livet, familjen!

Med kärlek och tårar och en oändlig empati sänder jag er styrka!

Kramar Petra

2010-09-02 @ 09:50:05
URL: http://petrakvist.com
Postat av: Lena Lantz

Jag har läst bloggen ett tag men inte vetat vad jag ska skriva. Blir ledsen och tänker på er som alla andra gör, samtidigt är din blogg så lärande, får mig att stanna upp. Kram till er alla.

2010-09-02 @ 09:52:15
URL: http://lenaprocessen.blogg.se/
Postat av: marianne

Kära hela familjen, vad jag blir ledsen. Jag tror att slutet närmar sig. Och det vet vi alla här.

Och ändå, kära familjen, så kommer en tid även efter detta när ni kan glädjas åt framtiden igen, det vet jag att Moa vill att ni ska göra. Hon försvinner aldrig, för hon kommer sedan finnas i era hjärtan för alltid.



Marianne

------

Nu hoppas jag innerligt att jag inte får fler elaka tillkortakommanden av andra i kommentarsfältet!

2010-09-02 @ 09:56:46
Postat av: Helen i Lomma

kram och kraft

2010-09-02 @ 10:04:35
Postat av: marianne

KÄNNER DJUPT MED ER. SLUTET KAN VARA NÄRA.



OCH ÄNDÅ VET JAG ATT DET KOMMER EN TID NÄR NI KAN BLICKA FRAMÅT IGEN, FÖR DET SKULLE MOA VILJA ATT NI GJORDE, OCH HON FÖRSVINNER ALDRIG, EFTERSOM HON KOMMER BO I ERA HJÄRTAN - ALLTID.



MARIANNE

2010-09-02 @ 10:39:41
Postat av: Anonym

vad hemskt M skriver :(:(

2010-09-02 @ 10:56:54
Postat av: Charlotte

Det finns inte ord som kan beskriva hur jag känner med er. Tänker ofta på er alla. Bloggen får mig att stanna upp och inte ta något förgivet. Tack för att ni låter oss ta del av er tuffa vardagen. Styrkekram till er alla! /Charlotte fr Malmö

2010-09-02 @ 11:14:29
Postat av: Siss

Kan bara som alla andra skicka er tröst och styrkekramar över nätet! Tänker på er varje dag...<3

2010-09-02 @ 11:28:46
Postat av: Rose-Marie

Blir förtvivlad och ledsen när jag hör hur lilla söta Moa mår just nu. Sover mycket och kan inte äta, jag känner igen det som om det var i går. Men hon vet och känner att ni alltid finns hos henne och det gör henne trygg. Ni finns i mina tankar varje timma. Styrkekramar till er alla för det kan ni behöva.

2010-09-02 @ 13:54:38
Postat av: Lotta

Jag finner inga ord.

Det du skriver på bloggen berör, och får en att inse att livet inte är så självklart som det borde vara. Det får en också att inse att man inte ska ta någonting för givet har i livet.

Mina tankar finns hos er.

Styrkekramar från Lotta

2010-09-02 @ 14:04:54
Postat av: tove

vill bara skicka lite kramar till hela er familj och hoppas att ni har det så bra ni kan under omständigheterna. kram Tove

2010-09-02 @ 14:39:54
Postat av: marianne

Postat av:

vad hemskt M skriver :(:(



2010-09-02 @ 10:56:54 //

Här ser ni exempel på en patetisk anonym som förföljer andra i kommentarsfältet.

2010-09-02 @ 14:43:24
Postat av: Merja

Styrkekramar till Er alla!

2010-09-02 @ 16:14:12
Postat av: Matilda

Önskar jag kunde trolla bort allt, Tyvärr så kan jag inte de men jag håller tummarna för er och tänker på er var dag.

Stor kram till er

2010-09-02 @ 17:11:08
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Riitta

Finns inga ord,gör bara ont att tänka på eran situation,Små änglarna är med er och tar hand om er och ger er styrka!Många kramar!

2010-09-02 @ 17:42:44
Postat av: Frida

Skickar tankar och styrka er väg! Som jag skrivit så många gånger innan: Ta hand om varandra och "njut" av varenda sekund ni får med Moa. De kommer att vara guld värda!!

Kramar från en änglasyster

2010-09-02 @ 18:28:55
Postat av: Jessica N m. familj

Tänker på er. Kram

2010-09-02 @ 19:39:42
Postat av: Sanna

saknar ord.. skickar kärlek och styrka..och massor av kramar till lilla Moa som går igenom något så hemskt som inget barn borde få göra...kram

2010-09-02 @ 20:28:03
Postat av: Emelie

Tänker på er!! Kramar

2010-09-02 @ 20:30:42
Postat av: Johanna

Tårarna rullar nerför mina kinder.... Stackars söta Moa, och jag kan aldrig tänka mig hur svårt det måste vara för er familj, hoppas ni får en lång fin tid tillsammans,den som är kvar... Det får inte vara dags för Moa att få vingar, inte ännu... Styrkekramar till er...



Jättefin blogg och fint av dig att du delar med dig av tankar och känslor..

2010-09-02 @ 20:40:56
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Jannice

Moa är så söt.Hon är verkligen en kämpe. Ser alltid så glad och lycklig ut. Tänker på er.

2010-09-02 @ 21:02:11
Postat av: anette

Ni finns i mina tankar,önskar er all styrka i världen.kramar till er alla

2010-09-02 @ 22:18:52
Postat av: Pernilla Wandås

Mina älskade vänner jag sitter och läser här och storbölar..Det var länge sedan jag var här och det för att jag tycker det är så sorligt.. kan knappt se tangenterna när jag ska skriva... känner mig rätt dum när jag vet vilket helvete NI har...men usch fy jag kan bara inte hålla tillbaka..de gör mig bara så jävla ledsen och ont att se andra människor lida som ni gör och inget kan man göra heller, här brevid mer än att finnas till...

Kämpa på.. tänker på er i massor varje dag..sköt om varandra. Styrke kramar Pernilla

2010-09-02 @ 22:28:09
Postat av: Sanna R

<3 Tänker på lilla Moa varje dag och hoppas så innerligt på mirakel! Fortsätt att ta tillvara på varje sekund ni får vara tillsammans. Styrkekramar till er alla <3

2010-09-02 @ 22:33:39
Postat av: Rickard Axelsson

Hej !!

Mina tankar går till er varje dag, i dag blev det mer påtagligt när bilens cd som var satt på random började spela "Sweet child of mine" med Guns ´n Roses, vet att det var Johans favorit låt när vi gick på Österäng ihop, men nu har låt strängen en helt annan betydelse...Kan inte med ord förklara hur orättvist jag tycker detta är som händer er familj. Många Stärke Kramar från Önnestad !!!

2010-09-02 @ 23:12:06
Postat av: mia

Tänker på er alla inatt. Hoppas att ni hat det bra tillsamman, att ni känner frid och ro mitt i vad som måste vara en ofattbar och vansinnig verklighet. Jag önskar Moa en lugn natt utan smärta, där hon känner kärleken från er som älskar henne och styrkan och tankarna från oss alla härute som en mjuk kram runt sig. Ja styrka och kramar till er alla fyra genom natten, mia.

2010-09-03 @ 00:00:34
Postat av: gunilla eric.

Tänker på er och er älskade tjej, känner er inte men har varit med om liknande i min närhet. Förstår vad ni går igenom . Tittar in här emellanåt . StyrkeKramar till er <3

Så fin er lilla Moa är

2010-09-03 @ 00:24:16
Postat av: åhus

Vad säga.......skönt och veta att Moa är omfamnad och kvar i sin hemmiljö. Djävla skitsjukdom....Sägs att allt har en mening MEN vad är meningen med detta??????

2010-09-03 @ 00:46:00
Postat av: Lotta Lindgren

Skänker er alla en massa tankar, även om de inte hjälper så vill jag att ni ska veta att det finns massssor som tänker på er och lider med er. Ni är alla så starka!!! Massor av kramar till er alla!!

2010-09-03 @ 06:29:06
Postat av: Carin

MOA....Sötaste lilla ungen! Jag tror på under, mirakel som kan ske och sker. Jobbar inom vården och har sett mycket.Tankar och kramar från mej!

2010-09-03 @ 09:37:31
Postat av: katarina stridsberg/hägg

Mio Min Moa...

Tenker på deg hele tiden og tårer renner for en liten tjej med et gigantiskt stort mod og hjerte. Takk for av vi får lov å være en liten del av noe så vansklig og likavel uendelig stor kärlek.

Hvis tankar kunde sendes som regnet som faller ned på jorden så hadde du kjent det så tydelig som en liten vindpust som stryker din kind.. Låt din mamma öppna fönstret litt så kan du kjänna alla som sender sin kärlek till deg och alla fåglar som kvittrar er bare för deg. Sånn er det når man har ett så fint hjärta som du Mio Min Moa..

Titti, Sondre, Christian og Christoffer

2010-09-03 @ 09:57:18
Postat av: cilla

Fina, fina Moa och fina, fina familjen. Jag skickar all styrka och energi jag bara kan.



Kramar från Cilla på Lidingö

2010-09-03 @ 11:24:32
Postat av: Sofi

Kan inte annat än att skicka mina varmaste kramar och varmaste tankar till er!

2010-09-03 @ 15:35:36
Postat av: Sofie

Moa, moa, moa...Åh era fantastiska människor.. Att ni orkar allt... Önskade att det fanns mirakelkurer.. Sug i er all tid ni har och lev för stunden... STYRKEKRAMAR i massor till er!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-09-03 @ 15:56:23
Postat av: Linnea

Jag vet inte vad jag ska säga... Mina egna små problem blir så små när man tänker på era. Lilla Moa, du är bara ett par år yngre än jag<3 Kämpa! Och gör den här tiden så lycklig som möjligt... Stora kramar fån en 15-årig tjej från Mölndal<3

2010-09-03 @ 16:05:13
Postat av: Leena Svensson

Vad fint kortet på henne är.



Kramar Leena

2010-09-03 @ 16:49:46
Postat av: Linnea 15 år

Moa

Jag tänker på dig.

Moa, lilla Moa.

En stor tjej i en liten kropp.

Ni fick låna en ängel för en stund.



Hoppas på ett mirakel<3



Lyssna på låten "Jag fick låna en ängel"-Shirley Clamp.

Tänker på er när jag hör den...



Hoppas att den stunden då Moa kommer till Nangiala dröjer länge till. Men när det snart händer så vet jag att hon kommer att vara trygg hos er.

Kevin: Kan inte ens tänka mig hur det är att se när ens söta, goa lillassyster mår så här. Jag har två 12-åriga småsystrar och jag vill inte ens tänka på hur det hade varit att se någon av dem så sjuka...

Kevin, lova mig att krama din älskade lillasyster från mig. Och om hon får vingar ta hand om dina fantastiska föräldrar... Men glöm inte bort att vara ett vanligt barn också<3

Jag är så otroligt imponerad av dig, att se hela din älskade familj lida så måste vara hemskt...

Många kramar till dig Kevin.



Jenny: Jag förstår inte hur du orkar skriva allt. Men tack för att vi får ta del av lilla Moa<3 Jag kan inte ens tänka mig hur det här är för dig...

Kämpa nu! Moa har tur som har en så omtänksam, fin och gullig familj. Och jag vet att när hon har fått vingar så kommer hon alltid att vaka över er.

Lev för stunden och ge Moa all den kärlek hon förtjänar.



"Hoppet är det sista som lämnar en människa"



Tusen miljoner kramar till er och speciellt till lilla Moa<3



/Linnea från Mölndal



2010-09-03 @ 16:57:56
Postat av: Anna & Basta

vi tänker på er !!!!

2010-09-03 @ 17:40:26
Postat av: Ulle

Fina, söta Moa!! Tänker mycket på dig!

Många, många kramar till hela familjen!!!

2010-09-03 @ 19:56:12
Postat av: Lena i Lyckebo

Många tankar går även i dag till er, fantastiska kärleksfulla familj. Jag såg många vackra höstfärger på våran skogstur i dag och önskade så att ni fick vara ute i modernatur tillsammans och uppleva hösten.

Superkrafter skickas från Kiruna<33

2010-09-03 @ 20:49:04
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: helena

Håller med en föregående.....öppna ett el två fönster runt Moa.....Naturen är underbar.....och anpassningsbar

2010-09-03 @ 23:36:00
Postat av: Kusinen Fanny

Hej Moa hur mår du? Saknar dig gigantiskt mycket<3

Önskar att vi var tillsammans gämt! Moa,min fina, fina Moa du finns alltid här för mig!!!<3

2010-09-04 @ 11:11:13
Postat av: KATTA

Finner inga ord längre men jag tänker på e varje dag ofta ofta....lilla fina Moa vilken tur att du

har en så underbar familj som finns vid din sida.

LIDER MED ER

KRAM

2010-09-04 @ 12:18:12
Postat av: Agneta P

Mina tankar hos Er...

Stor kram

2010-09-04 @ 15:52:04
Postat av: Jeanette

Tänker på er!!

Kram

2010-09-04 @ 16:38:01
Postat av: Linnea 15 år

Förlåt, jag menade Oliver, inte Kevin, i min kommentar innan...

Tänker på er<3

Önskar att denna hemska sjukdom aldrig hade funnits...

Kramizar till er<3

2010-09-04 @ 21:06:46
Postat av: Petra

Fina fina lilla Moa! Vilken kämpe du är och har varit genom hela denna hemska sjukdomsperiod.

Ni finns ständigt i våra tankar. Ta hand om varandra!

Många styrkekramar!

Petra (Hugo och Olivias mamma)

2010-09-04 @ 22:18:44
Postat av: Anonym

Tankar och kramar

2010-09-05 @ 09:43:52
Postat av: katarina/titti

Söta mio min Moa..

vi tänker så masse på er alla samman og ber for att stunderna ni har kvar blir lugna och att ni kan kjänna att vi er många som tänker på er just nå

titti, sondre, christian och christoffer

2010-09-05 @ 12:41:09
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Fan vad ont det gör i mig att läsa detta... Skitsjukdom!

Massa massa tankar och kramar till er

2010-09-05 @ 14:14:16
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag blir så ledsen för er skull. Har följt er sida från start och slitits med i hopp och förtvivlan. En underbar tjej verkar hon vara. Styrkekramar till er alla.

2010-09-05 @ 14:35:42
Postat av: Lotta på K

Fina fina Moa!! <3

2010-09-05 @ 18:42:25
Postat av: Indira

Kan inte låta bli att kika in igen. Undrar så hur ni har det. Hoppas att helgen har varit lugn för er.

Kram

2010-09-05 @ 18:53:09
Postat av: Anonym

undrar så hur det är hos er, hoppas på fina stunder.

2010-09-05 @ 19:10:35
Postat av: Anki

Jag får sån klump i magen varje ggn jag ska öppna sidan. Ser att ni har det kämpigt nu, försök ta tillvara varje minut så gott ni kan. Vi finns här ute i cyberrymden och tänker på er och skickar mångar varma styrkekramar.



kram <3

2010-09-05 @ 20:41:25
Postat av: Jennie

Kära Moa med familj; Det gör så fruktansvärt ont att läsa vad ni går igenom. Varför? varför?

2010-09-05 @ 21:50:21
Postat av: Anonym

tänka ofta eller ja varjedagpå er och undrar hur ni har det.

skickar alla kramar och tankar jag bara kan till er....

kram Linda majas mamma

2010-09-05 @ 21:50:33
Postat av: Eva

många kramar till er! Finns många som tänker på er i era svåra stunder <3

2010-09-05 @ 21:50:35
Postat av: ANNA K

Många varma tankar till er!

2010-09-05 @ 22:14:35
Postat av: Sari

Tänker ofta ofta varje dag på Moa/er.....Hemsk att stå sidan om och inte kunna göra ett skit..........Jäkla värld

2010-09-06 @ 08:51:57
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: katarina/titti

der er så många tankar man tänker men orden er så fattiga, det gjör ondt i hjärtat av å läsa om Moas kamp och er sorg. Man vill så gjärna hjälpa men det eneste vi kan gjöra är att skriva till er og visa omsorg på den måten. Blir väldig rädd när det er så stilla och man inte kan läsa om Moa och hur det går. Tänker på er alla samman..

Titti, Sondre, Christian och Christoffer..

2010-09-06 @ 11:49:15
Postat av: agneta

Vi tänker mycket på er. Kramar Fam. Olsson i Osby.

2010-09-06 @ 14:46:34
Postat av: Lina

Hej. Jag har följt på den här bloggen på länge men har inte skrivit något kommentar. Jag vill säga att jag tänker på er och Moa hela tiden.



Kram Lina från Malmö

2010-09-06 @ 16:39:44
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: Linnea 15 år

Tänker på er<3

Kan stanna upp och undra hur ni har det flera gånger per dag...

Hoppas bara att det inte har hänt nu eftersom att du inte har skrivit på flera dagar...

Sånt här ska inte få hända, aldrig!

Vill bara att ni ska veta att vi är många som tänker på er<333

2010-09-06 @ 17:39:55
Postat av: jenny

Jag tänker på er så ofta och går in på bloggen flera ggr i veckan....

2010-09-06 @ 17:43:41
Postat av: Ville Niskanen

Följer din blogg och hoppas att allt går bra! Läser med en klump i halsen :(

2010-09-06 @ 18:41:39
URL: http://villeniskanen.blogspot.com
Postat av: anna

aso gud så söt dotter du har !

2010-10-28 @ 15:49:20
URL: http://annamalesevicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0