Mys, bara Moa o jag

18 Feb, Ja sportlov har ju alla barn här i Skåne denna veckan, med både kyla och snö. Vi kan inte vara ute så länge för Moa kan inte hålla värmen riktigt, hon fryser ganska fort.. Oliver är på läger och värkar att trivas, vi messar god natt till varandra.
Efter jobbet idag hämtade ja Moa som vanligt, det var bara hon och jag hemma, (ja Kellie också), vi skulle ha lite mys hon och jag. Moa bestämde att vi skulle äta i kiosken idag, så det blev en flottig hamburgare, Moa åt upp en hel 90grammare, hon tyckte den var hur god som helst. Efter maten gick vi in och badade hon och jag, ja fick lite massage av henne, hon tvättade mitt hår och sköljde ur det, sen balsamerade hon in mig, vi bara låg och snackade om roliga saker och bara njöt hon och jag. Vi gjorde oss iordning för kvällens aktiviteter, fick ett sms av en kompis i går att ja var bjuden på ljusparty, fick fråga Moa först och hon ville jättegärna till Fam Johansson.
Vi hade chockladpudding med oss som vi gjorde till alla barnen. Ljuspartyt tyckte hon var ganska roligt faktiskt, hon fick mig att köpa ljushållare som var jättefina, (har önskat mig dom förr). Hon tyckte nog att vi skulle köpt mer, men priserna sa stopp för mig plånbok. Väl hemma igen så tog vi våra mediciner hon och ja, vi skålar varje kväll, och idag tog hon sin innan jag ens hade hällt upp min,,, Hon är väldigt tävlingsinriktad så hon vann idag också..
Innan hon somnade så bad hon mig med sina rådjursögon att få ligga hos mig i natt, TRO MIG ja smälte som en glass, naturligvis ska vi mysa även då. Det har varit en fantastisk dag med många kramar och mycket gos, hon är bara så go denna tösabit, en kramgo och kärvänlig liten godisbit helt enkelt... I love you soooooooo  much..


Kommentarer
Postat av: Helen

Underbart Jenny, underbart bara njut njut njut

Namaste Helen i Lomma

2009-02-18 @ 22:06:10
Postat av: Moa

Vilken härlig dag, skönt att ni har sånna dagar mitt i allt annat! Det behövs :)

KRAM!

2009-02-18 @ 22:15:55
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Det är kärlek det!!!

Kram

2009-02-18 @ 22:35:21
Postat av: Lotta (Davids mamma)

Så underbart. Jag blir alldeles varm i kroppen. De stunderna kan aldrig tas ifrån er. De är kvar för alltid.

Kram

2009-02-18 @ 22:42:35
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Sandra

ÅÅåh vad mysigt det lät!!

Trevligt att träffa er idag hos syrran...Synd att Maja inte var lite piggare bara ;-) Kram

2009-02-18 @ 22:56:00
URL: http://www.sandyskrypin.blogspot.com
Postat av: Sari

åh vilken fin bild på er!!!

Klart Moa ska sova hos er om hon vill.Man har väl inte mage att säga nej.Mina båda pågar har sovit hos mig många många ggr....och det e såååå mysigt......Sen blir de stora och vill dem inte...det saknar man många ggr....tihi.....Kram på er....och som vanligt.....du vet....Moa får den största:o))

2009-02-18 @ 23:28:48
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är härligt att se någon som kämpar så mycket som Moa gör, man får en tår i ögat & känner hur orättvist det är mot både henne & er att detta hemska skall förfölja. Hoppas det går bra i fortsättning, det förtjänar ni ! Kram

2009-02-19 @ 02:39:45
URL: http://martinamanniche.blogg.se/
Postat av: Helen

Så underbar läsning att börja dagen med...vilken mysdag ni hade!!Så underbart att ta sej tiden att bara vara...och det när nog viktigt att bara få vara med den ena barnet ibland...man behöver det...kram på er och ha en fortsatt bra vintervecka, Helen i M

2009-02-19 @ 06:59:42
Postat av: Jessica ( Ryans mamma)

Så mysigt ni har haft det! Finns inget bättre än att kunna ha en riktig mysdag tillsammans! :)

Ibland kan det vara skönt att ha tid med ett av barnen och kunna rå om det riktigt.

Ryan har sovit mycket hos mig under tiden han var sjuk, kändes tryggt för min del också.

Ha en fortsatt bra lov vecka!

Kram Jessica

2009-02-19 @ 08:56:56
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin bild!

2009-02-19 @ 08:57:30
Postat av: kjerstin johansson

oj vad glad jag blir när jag ser fotot på er. Vll ge jttekram till ER



kraaam



Kjerstin

2009-02-19 @ 18:47:29
URL: http://[email protected]
Postat av: marita

Vilken fin dag ni har haft,bilden säger mer än 1000 ord.Tänker på er varje dag.....kram.

2009-02-19 @ 20:14:28
Postat av: Carina Jönsson

Vad härligt att läsa om ert tjejmys! Vilken vinter vi har fått, här snöar det för fullt.

Idag har Andreas klarat körkortet, han skrev teoriprovet i tisdags med bara tre fel och i förmiddags körde han upp och klarade det, trots vinterväder, jag är såå stolt. Våra härliga ungar!

Önskar er ett fortsatt vintrigt sportlov och en skön helg, åkter till Stockholm imorgon, blir hämtad 05.15 med flygtaxi, jääättetidigt!

Sänder er som vanligt många styrkekramar och varma tankar

Carina, Jan, Andreas och Emelie Jönsson

2009-02-19 @ 21:49:26
Postat av: Natalie

Hej Moa! Trist och synd att du inte kan vara ute så länge, nu när det för engångskull är snö här i Skåne.



Storkram! /// Natalie.

2009-02-19 @ 22:52:18
URL: http://helsingborgsnatalie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken härligt bild! Ha ett fortsatt skönt lov. Kram

2009-02-20 @ 12:48:44
Postat av: Helena o Pelle

Hej Familjen!

Hoppas ni får en lugn och skön helg. Ni passar väl på att leka lite ute i snön. Du gör säkert fina snöänglar Moa. Ha det gött fam/ Nilsson/ nordin Tyringe

2009-02-20 @ 15:56:25
Postat av: kjerstin johansson

oj vad tycker om er jag tänker på på Er

jätte kraaaaaaaaaaaaaaaaaam till er ni är fantastiska föräldrar oliver kram än engång



Kjerstin

2009-02-21 @ 18:05:24
URL: http://[email protected]
Postat av: kjerstin johansson

Vilket underbart foto Jenny. Njuter varje gång jag ser att ni mår bra.



Jätttttttte kraaaaaaaaaaaaaam till ER alla



Kjerstin

2009-02-22 @ 11:28:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

Hej lilla Moa,

du är så söt och en riktig tuffing!!!

Hälsar Veronica.

Vilken myskväll ni hade med bad,massage etc.

Min flicka Tova är 9 år och älskar chokladpudding.

Hej Svejs.

2009-02-22 @ 12:37:05
Postat av: Anna

Brukar läsa bloggen nu coh då och jag hoppas verkligen Moa blir frisk. Hon har kämpat så länge nu och är så tapper.

Kram

2009-02-24 @ 18:37:15
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0