Äntligen

13 Januari

Äntligen har jag lagt in alla de disketter som ska förberedas innan man kan göra vissa saker på datan, som tex till att lägga in foton och dyl, allt tar sin lilla tid.

I morron ska vi till Lund igen och göra scintröntgen och lungkapacitets test, det har varit några hemska dagarn nu tycker ja, har inte mått helt 100 men som tur gör Moa det.

Oliver har det bra i Sälen, vi pratas vid varje dag, han tycker att det går bättre o bättre att åka skidor, där är ganska kallt uppe ca 20 minusgrader, men han mår så bra att både komma hemifrån och få vara BARA Oliver och ingen annan att kivas med, helt enkelt få må bra och göra något han tycker är roligt.. ses på lördag killen....

Äntligen idag så ska ja lägga in kort från i Nyår, bättre sent än aldrig..

Till alla er som önskar att få köpa en ängel eller två, när ni lägger en kommentar så skriv in er mailadress så hör jag av mig på mail till er. Änglarna kostar 100 kr/st,
Ni som redan hört av er på bloggen så kommer jag att skicka så snart ja får min tid att räcka till...

Ha det så bra så hör vi av oss om det kommer något nytt i morron i Lund,, Önskar att dom säger att lungan ska tas bort, men man vet inte....










Kommentarer
Postat av: mona

Håller tummarna för er i morgon.

2010-01-13 @ 15:49:36
Postat av: Moa

Jag håller definitivt tummarna för er imorgon och hoppas lungan mår bra! Kram

2010-01-13 @ 17:56:27
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Marianne Hirvelä

Vilken fin bild på dig och Moa =) Självklart håller vi alla tummar för er imorgon..

Varma hälsningar från Marianne Hirvelä-Sjöblom

2010-01-13 @ 19:10:11
Postat av: Elsie Persson

Jag håller tummarna för lilla Moa att allt går bra

2010-01-13 @ 22:22:09
Postat av: Ylva

2010-01-14 @ 08:22:45
Postat av: Sari

kramar er

2010-01-14 @ 11:52:08
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej, är intresserad av änglarna, kontakta mig då du får tid.

2010-01-14 @ 14:58:05
Postat av: Therése

Hej!



Jag hoppas att undersökningarna har gått bra idag och att ingenting nytt och mer otrevligt har dykt upp. Tänker på Moa och er föräldrar ofta och jag vill så gärna att det ska gå att bota er dotter. Kram från en som följer er kamp.

2010-01-14 @ 18:23:48
Postat av: Lena Edberg

Tänker på er och hoppas att det blir goda nyheter. Vill gärna köpa några änglar så maila mig när du kan.

2010-01-14 @ 19:18:27
Postat av: Jessica

Hej! Är intresserad av att köpa två änglar.

2010-01-26 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0