Datan är fixad

9 Januari

Först vill ja tacka Bengt som gjort iordning vår data, tusen tack.

Det är inte klokt vad beroende man blir av en data, vi har varit utan nu i några dagar och det har känts som om hela världen rasar, ingen blogg, kan inte kolla konton och inte mailen hela omvärlden finns ju under denna skärm.

Har fått frågor på bloggen om vad änglarna kostar, dom kostar 100 kr/st och ni som är intresserade av dessa lägger in er mailadress under kommentaren ni skriver så lovar jag att kolla denna lite oftare nu när datan fungerar igen..
På tal om änglar så har vi haft lite svårt för att få fram pärlor och dyl nu i alla helger men nu är vi åter tillbaka med en produktion, måste säga att jag hade en Kenneth på bloggen som har beställt 60 änglar som jag hoppas att han och många andra längre uppe i Sverige kan ha glädje av, glöm inte att kolla in barncancerfondens insamling under Evelinas insamling, sist jag var där inne så hade det samlats in över 360 000kr. Heja Heja .....Helt otroligt..

Ja då ska ja uppdatera de senaste dagarna, Moa mår jättebra, hon har i natt haft en övernattningskompis för första gången, Julia har sovit här i natt, dom hade inte somnat när klockan var 00,15 fattar inte att dom bara orkade, ja själv sov redan klockan 11 men Johan var uppe o kollade till dom tills tjejerna hade somnat.

Idag har vår kille Oliver åkt till Sälen, dom körde redan kl 03.00 i morse och dom har i eftermiddag åkt ett par åk enligt Oliver, men där var väldigt kallt, som mest hade dom -24grader, ja själv frös som en hund i dag när ja, Moa, Julia och Johan var på Kosmorama i Kristianstad och kollade på Alving o gänget 2, den filmen rekommenderar jag. Jag erkänner att teckant är inte min grej, men denna filmen var väldigt rolig och underhållande.
Efter bion var vi på Mc Donalds och åt, barnen åt bra och godiset på bian satte nog lite stopp för maten idag, dom har haft jätteroligt idag och igårkväll..

Veckan som kommer bär det till Lund igen för en ny Scintröntgen och ett test för lungorna, det är bara att hoppas på att Moas högerlunga är tillräckligt bra för en eventuell operation för att ta bort vänsterlungan..
I veckan ska vi även in på CSK för att ta spruta nr 2 av svininfluensan, Moa har fått kallelse så det är bara att göra som där står..

Lägger en hälsning till Oliver och andra delar utav släkten som är i Sälen och åker skidor, här hemma är det bara -7 grader (idag), men kaminen håller oss varma i pälsen..
Ha det så roligt Olli denna resan är du så väldigt mycket värd. Love you, Mamma Pappa Moa

Lägger in bilder i morron på nyår då vi släppte upp de fina lycktorna till änglarna..

Kommentarer
Postat av: Moa

Härligt med dator igen! Man blir ju lite beroende av den om man säger så ;)

Skönt att Moa mår bra och kul med övernattningskompis! Jag och ett par kompisar hade som flest övernattningar när jag var några år äldre än Moa, som Oliver ungefär, och vi kunde prata halva nätterna...

Håller alla tummar som finns för att lungröntgen går bra i veckan och Moas högerlunga fungerar som den ska! Kram

2010-01-10 @ 17:03:24
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer.

Är intresserad av de d där änglarna, du kan kontakta mig då du hinner. :-)

2010-01-10 @ 23:20:09
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Malin

Har följt er väldigt länge på er blogg, men har aldrig gjort ngt inlägg. Har nog inte vetat vad jag skulle skriva, men sicken kämpar familj ni är. Det är så beundransvärt, sicken styrka jaa helt fantastikt.

Jag skulle jättegärna vilja beställa en ängel, när ni hinner.

Kämpa på & Lycka till lilla Moa vi håller tummarna för dig

Kram

2010-01-12 @ 08:26:32
Postat av: Ann-Charlotte Olofsson

Hej ,



Tack för dem jättefina änglarna som jag fick med posten idag , jag älskar och samlar på änglar så dessa kommer att bäras ofta.

Hoppas ni får de svar ni önskar på proverna .

Lycka till

Kram, Lotti

2010-01-12 @ 15:24:53
Postat av: Lotta

Tack för de jättefina änglarna. Vad duktiga ni är.

Lycka till på röntgen nu, hoppas hoppas på ett positiv besked.

Kram Lotta (Davids mamma)

2010-01-13 @ 15:06:38
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Sara Ivansson

Hej! Sulle vilja beställa tre av era underbara änglar. Hur går jag till väga?

Mvh Sara Ivansson

2011-02-05 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0