Lånad data, Uppdatering

4 Januari

Vill först och främst önska er alla ett Gott nytt år, som rubriken säger så har vi dator strul hemma, då virus har angripigt vår data.

(Kan inte lägga in bilder pga lånad data)

Nyår firade vi hos Fam Vågemyr där även Fam Andersson var med, det var en lugn och roligt kväll.
Moa var med ända tills klockan kvart i ett, vi åt gott och hade det hur bra som helst..

När klockan slog 00.00 skickade vi upp flygande lyktor till himmelen, dom var så fina och Moa stod och kollade in när dom till sist försvann i skyn, hon vinkade på alla de barnänglar som nu finns i himmelen, vi skålade för ett nytt år som vi ska kämpa oss igenom.

Moa mår bra och i morron (tisd) slutar hon med sina gifter, och i helgen avslutade hon även kuren med Heracilin.
Idag har jag ringt till Lund då vi inte fått någon remiss till de undersökningar som skulle göras nu i vecka 1, där är istället bokat den 14 januari med en ny skintröntgen av lungorna och även en spirrometri, där Moa ska blåsa och kolla funktionen i sina lungor.

Ni som beställer änglar genom bloggen, så försöker jag att ha koll på min mail med lånad data, kan ta någon dag innan ni får svar. Vi har nu idag fått in lite mer pärlor så vi kan producera fler..
Tack på förhand

Kommentarer
Postat av: Maria med Olivia ATRT

Finns det några bilder på de där änglarna tro?

2010-01-04 @ 17:40:07
URL: http://enmammas.blogg.se/
Postat av: cilla

God fortsättning till er.Hoppas ni får ett lyckosamt 2010. Kram tänker på er/Cilla mamma till en ängel

2010-01-04 @ 18:09:01
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.com
Postat av: Moa

Ja det var ju typiskt, segt med virus men hoppas datorn blir fixad snart :) Gott nytt år och många kramar!

2010-01-04 @ 19:00:44
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Ann-Charlotte Olofsson

Hej

Jag skulle vilja köpa 2 st. änglar gärna någon av de på bilden som ser silveraktiga ut .

Du kan väl maila mig så jag kan lämna adressen , ingen brådska .



Länge sedan jag skrev här inne men jag läser regelbundet om Moa hoppas så ni ska få ett bra år 2010.

Kram ,

Lotti

2010-01-04 @ 20:31:15
Postat av: Lina

Hej..jag såg dina fina änglar och undrar lite om priser och sånt..skulle du vilja maila lite info till mig?

Stor kram till er

2010-01-06 @ 12:51:26
URL: http://www.thehuligans.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej, fick min ängel idag och måste bara tacka så supermycket! Den var underbar!!! Jag ska ha den på mig direkt! Det betyder mycket att få lov att stötta på detta sätt. varma kramar Camilla

2010-01-08 @ 11:33:29
URL: http://blogg.valle-nyman.se
Postat av: anette persson

Hej Moa o familjen



Tack för den fina "rödlila" ängeln jag beställde som Marie hjälpte mig med.Den blev mycket uppskattad av sonen som ska ge den till flickvännen. Tänker på er och önskar er all lycka. Kramar Anette

2010-01-08 @ 17:50:36
Postat av: Pia ,Anders, Ottilia o My

God fortsättning på er alla!

O vi önskar er ett bra o friskt 2010!

2010-01-09 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0