Nedräkning pågår

7 Juni

Som sagt så var vi hos veterinären förra veckan med Kellie, hon har då dragit på sig en infektion i kroppen hon har både feber och är hängig, vet tog boreliaprov på Kellie men som tur visade det sig negativt.. Moa var med, hon var ganska nervös över vad som skulle hända hennes älsklingshund, Moa var med i rummet en liten stund men när vet skulle ta blodprov på Kellie kunde Moa inte vara med, hon sa att ja vill inte se detta mamma, så ja går ut, och mycket riktigt gjorde hon det, hon kunde inte se på när Kellie fick ta ett prov  i benet, Moa var rädd att Kellie inte skulle sitta stilla medans provet togs, efter någon minut sticker Moa in huvudet och frågar om det var klart.... Ja o Johan bara tittade på varandra och skrattade åt henne, allt som hon själv har gått igenom så ville hon inte se hennes hund plågas...  GOA MOA...

Dagarna har varit bra, Moa har varit hemma mestadels med oss, hon hade ont några dagar efter vi varit i Lund men nu är det som vanligt igen...



Nedräkningen pågår för fullt, Moa som på torsdag 10 Juni fyller 8 år väntar med spänning av vad som finner sig i paketerna, hon har önskat sig kläder och det ska hon med måtta få. Denna veckan är det fullt upp, vi fira vår underbara dotter, gå på student och givetvis vara med på skolavslutningen som även är den på fredag... Sen ska våra barn ha ett långt och soligt sommarlov....



Bilderna som ja idag lägger upp är en tjej från Stockholm som fixar till mig, har träffat henne genom Stöd Moa Henriksson på Facebook, vill tacka dig speciellt Charlie för enromt fina bilder..

Kommentarer
Postat av: Familjen Huss

Kan inte säga annat än wow Moa vilken kämpe du är... om det hade funnits ett pris i tappraste kämpen i världen hade du fått det av mig... jag har följt er blogg under ett bra tag nu och jag slutar aldrig förundras över din/er styrka....

Många Kramar Anette Huss med familj

2010-06-07 @ 14:32:13
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: syren

Vilken härlig bild på dina barn! kram

2010-06-07 @ 18:44:31
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Veronica

Hej Moa,

kul att snart fylla år va?

Hoppas du får många presenter och vackert väder på din födelsedag!

2010-06-07 @ 19:42:06
Postat av: Lena

Hej Moa. Hoppas att du mår bra och att den här veckan blir din bästa då du fyller 10 år. Sommaren är nog här nu så vi hoppas att vädret blir solsken den 10:e juni. Ha en riktigt skön sommar och hoppas du får mår bra. Från en som tänker på dig och din familj. Många kramar från Tullinge, Stockholm

2010-06-08 @ 10:04:24
Postat av: Sari

tänker på er

2010-06-08 @ 11:46:14
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Moa

Stackars Kellie, hoppas hon mår bättre snart. Och Moa hoppas du får en riktigt riktigt fin åttaårsdag! Med vackert väder. KRAM!

2010-06-08 @ 12:42:58
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Evelina

Grattis i förskott till otroligt starka och duktiga Moa! Jag blir så imponerad dig och din familj! Jag blir så rörd när jag sitter och läser här i bloggen om erat liv. Jag önskar att världen och livet hade varit mer rättvist! Och jag önskar att man kunde hjälpt er på något vis.

Ni vet inte vem jag är, men jag vet vilka ni är. Varje gång jag ser Moa tänker jag "wow! så otroligt underbart stark hon är! Och trots att hon mår dåligt ler hon som om allt är helt ok!" Jag blir så varm inombords och ni ska veta att jag tänker på er ofta!

Styrkekramar /Evelina

2010-06-08 @ 13:47:02
Postat av: Natalie Malkert

Hej söta Moa!



Har idag skickat upp ett paket till din födelsedag! Hoppas att det kommer innan torsdag!



Kram!



/// Natalie

2010-06-08 @ 18:38:20
Postat av: Helena

Underbara fina lilla flicka... Hoppas du får en fantastisk födelsedag och att solen lyser på din dag. Styrkekramar Helena

2010-06-08 @ 22:46:11
Postat av: Charlie

Tack snälla Jenny för dina ord.. det värmer.. :)

Jag tänker på er.. <3

Kraaaaaaaaam

2010-06-10 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0