7 Juli






Bilden talar sitt eget språk, tänk att få sitta på denna vakra strand med hela vår familj samlad.....


Idag har dagen varit väldigt bra faktiskt, Moa har varit på toppenhumör, och även varit ifrån oss en liten stund själv. Hon längtar till kl 17.00 då farmor ska bjuda oss på mat, ungsstekt falukorv med farmors potatismos, Moa bara älskar den,,, Just nu är hon med pappa och handlar, hon har inte klagat någonting idag varken på huvudverk eller någon annan smärta så dagen just nu har varit hur bra som helst.

Tusen tack tack för alla era fina kommentarer, har själv suttit och läst igenom allihopa och mina tårar har trillat, då man inte själv kan förstå vad som kommer att hända, det känns som om jag får en bekräftelse på att detta verkligen kommer att ske, fast man innerst inne inte kan förstå ATT det kommer att ske...

Vi har det fortfarande bra, med både väder och vind...... WOW vad varmt,,,,,

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill bara skicka en stor kram till hela familjen. Ni är så otroligt starka och Moa är en sån underbar flicka! Träffade henne mycket förra året när jag vikarierade på Kviinge skolan. Hon är så stark och livet är så fruktansvärt grymt och orättvist!



STOR KRAM

2010-07-07 @ 17:19:54
Postat av: AK

Vad jag önskar att jag fick läsa om att ni faktiskt fått en mirakelmedicin en dag! Som någon skrev, ni lever min värsta mardröm och jag önskar så att det fanns något jag kunde göra, som någon kunde göra. En sån underbar familj ni är, jag hoppas och önskar att sommaren blir härlig för Moa. Varma kramar

2010-07-07 @ 17:36:50
Postat av: Kajsa

Vi hade också korv och potatismos nu i veckan. Det är såååå gott. Kram

2010-07-07 @ 17:51:07
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Även fast jag inte känner er, så har jag följt er blogg sen flera år tillbaka, och jag vet inte hur mycket jag tänker på er och bara önskar att ni får ha det så bra som möjligt!

2010-07-07 @ 18:08:01
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/
Postat av: Kristina

Toppen att läsa att er dag varit smärtfri och bra.

2010-07-07 @ 18:35:01
Postat av: Siss

Vad härligt att det varit en bra dag...varje sådan dag är ett fint minne för er!

Kom att tänka på en dikt av Ben Johnson (inte löparen)....i översättning....:



" Det är inte att växa som ett träd,

i omfång, som gör människan bättre;

eller att stå som en ek i trehundra år

för att sluta som en timmestock, förtorkad och kal.

En daglilja

är den fagraste blomman i maj

Trots att den vissnar och dör så snart

är den en ljusets växt, en ljusets blomma."



ta hand om er hela familjen....styrkekramar!

2010-07-07 @ 19:36:10
Postat av: Jenny

Vilken underbar dag för er!

Jag hoppas att ni får många fler sådanna att njuta av.

Njut av detaljerna, lägg dofter, små skrattanfall och annat som kan tyckas oviktigt på minnet. För en dag är det allt vi har kvar...våra minne.

Stor kram till hela familejn.

2010-07-07 @ 20:12:43
URL: http://famsmeding.blogspot.com
Postat av: Jessica m

Tänker på er, önskar det fanns något vi kunde göra kramar fam Marken o Lindh

2010-07-07 @ 21:13:26
Postat av: Ulrika

Livet är så orättvist, önskar man kunde göra något mer än att skänka en slant till forskningen..

Njut av nuet!

Tänker på er!

Varma kramar till hela familjen!!

2010-07-07 @ 21:24:27
Postat av: Marie

Far och dotter är lika

2010-07-07 @ 21:24:57
Postat av: Kia

Hittade er blogg och läser och gråter.Vi förlorade vår älskade Simon 13år i feb 2008.Han hade hjärntumör(PNET)Hopp och förtvivlan hela tiden.Ni ska veta att lilla Moa finns i mina tankar och även ni.Ordet VARFÖR fullkomligt vrålar hela tiden.Varför kan det inte ske under???Kramar i mängder Kia

2010-07-07 @ 21:41:45
Postat av: Johanna

Vad skönt för Moa, fler bra dagar hoppas vi på :-)



Kan tänka mig att farmors mat var jättegod, blev jättesugen på ugnsstekt falukorv o mos!!!



Hoppas ni får en fin kväll o bra morgondag ♥♥♥

2010-07-07 @ 21:42:01
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Postat av: Rosi

Lider med er, ni väntar på det värsta som kan hända ngn förälder, syskon o släkt.. finns inga ord.... Man ska inte ta ngt för givet och leva i nuet, för vi vet inget om vår framtid. Hoppas Moa får en fin o så smärtfri tid som möjligt, en underbar söt flicka ni har =) ni finns i mina tankar önskar er allt gott i det svåra kram

2010-07-07 @ 22:07:43
Postat av: Connie Hansen

<3<3<3

2010-07-07 @ 22:10:11
Postat av: Indira

Så otroligt lika de är, pappa och dotter.

2010-07-07 @ 22:14:02
Postat av: Helen

Kärlek och kraft i mängder till er

från Helen I Lomma

2010-07-07 @ 22:18:38
Postat av: Minna

Jag har foljt er blogg nu en tid fran andra sidan Atlanten(bor I USA sedan ett par är tillbaka.)



Ville bara saga att jag ofta tanker pa er.......



Manga, manga styke-kramar!!



Minna

2010-07-07 @ 23:16:16
Postat av: Ulrica

Så underbart med bra dagar. Har följt din blogg en tid och förundras över hur hårt det kan slå ibland i livet. Så himla svårt att förstå. Dock vill jag bara säga att Moa har en fantastisk tur mitt i allt elände att ha så underbara föräldrar och bror!! Det kunde inte ha blivit bättre någon annanstans för henne! Jätteimponerad av er styrka och all kärlek ni förmedlar dels här i bloggen men framförallt till Moa! Massa kramar/Ulrica

2010-07-07 @ 23:26:16
Postat av: john

det är så orättvist, jävla cancer!

mina tårar rinner när jag tänker på er!



2010-07-07 @ 23:54:47
Postat av: Lena i Lyckebo

Lika som bär, det är dom verkligen och jag är så glad att ni fått en dag utan smärta. Moa är så fantastisk och en riktig liten hjältinna<33333333

Tänker på er mycket under dagarna och skickar en stor och varm styrkekram.

Lena

2010-07-07 @ 23:56:21
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Natalie Malkert

http://www.svenskakyrkan.se/Helsingborg/

2010-07-08 @ 03:17:56
Postat av: Natalie Malkert

http://www.svenskakyrkan.se/Helsingborg/



Tryck på länken tänd ett ljus, har tänt ett ljus för Moa

2010-07-08 @ 03:19:12
Postat av: Annica

Den här dikten är fin å jag hoppas att ni alla i familjen har ngn som kan ge er tröst i detta svåra ni går igenom...



Kom till mig



Kom till mig när du är ledsen

och jag ska trösta dig.

Kom till mig när du är ensam

och jag skall hålla dig sällskap.

Kom till mig när du behöver prata

och jag skall lyssna.

Kom till mig när du är rädd

och jag skall hålla om dig.

När du än behöver mig

ställer jag upp för dig.

Vad det än gäller, när det än är,

Finns jag här för dig....



Många kramar till er i fam Henriksson.

2010-07-08 @ 07:54:26
Postat av: Lotta

Många kramar till er alla! Tänker på er!

2010-07-08 @ 08:10:55
Postat av: Marie Hultgren

Skickar massa kramar till hela familjen från Marie i Göteborg

2010-07-08 @ 08:19:56
Postat av: Iréne D.

Jag har följt Moas blogg under ett par år och har i det längsta hoppats att allt skulle ordna sig till det bästa. Idag trillar tårarna och tankarna går ofta till er och till lilla Moa. Vad livet är orättvist!!!! Hoppas ni kan ta tillvara varje dag och minut tillsammans. Ni verkar vara en underbar familj och förhoppningsvis finner ni styrka i varandra.

Carpe diem! (Fånga dagen)

Många kramar till er!

2010-07-08 @ 09:27:35
Postat av: Karin

Känner er inte men tänker ofta på er alla i familjen. Det är obegripligt och outhärdligt det ni går igenom, alla 4. Har befunnit mig i en liknande situation och kan bara ge er ett råd: Fånga dagen, njut av stunden och tänk inte så mycket framåt.

Styrkekramar till er alla

2010-07-08 @ 09:27:45
Postat av: Lotta

Jag läser ofta er blogg, ni känner inte mig men det känns som att jag känner er och delar er smärta...

Jag bor i Åhus och igår tänkte jag först gått ner till campingen och gett dig en stor kram, bara för att visa att jag tänker på er.. Men hur skulle det se ut? Så jag vill skicka en stoooooor KRAM på detta sättet istället. Ni finns i mina tankar!

2010-07-08 @ 09:35:29
URL: http://itchymelba.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Läste ditt förra inlägg och tårarna rann. För er och för att jag känner känslan. Är så glad att ni får bra dagar. De är oändligt värdefulla! Många kramar

2010-07-08 @ 10:54:09
URL: http://www.siredison.blogspot.com
Postat av: Malin

Till er alla ♥ ♥ ♥ ♥ orden räcker inte till...vill ge er oändligt med tid och kraft. Ni är en UNDERBAR familj som är starkare än man någonsin kan begära!! Ta vara på tiden. KRAM ♥

2010-07-08 @ 11:05:56
Postat av: Fanny

Ville bara säga att jag tänker på er!!

KRAM

2010-07-08 @ 11:45:45
Postat av: Jessica

Jag finner inga ord som kan beskriva det jag känner när jag läser er blogg. Livet är f-n så orättvist att det inte är sant! Jag läser varje dag och hoppas en dag få läsa att mirakelmedicinen har anlänt och gjort Moa frisk igen. Jag har nog missat inlägget där ni skriver att det verkligen inte finns mer att göra för Moa...men jag hållar alla tummar och tår för att det finns det! Så länge läser jag er blogg och tänker på er <3



Kram

2010-07-08 @ 11:49:38
Postat av: En som är med er

Om det nu skulle vara någon tröst. Önskar att jag var en Gud och kunde bota lilla Moa men jag är ju en vanlig människa. När min man gick bort alldeles för ung så läste jag en bok av Luukanen Rauni-Leena

som heter Det finns ingen död. Man vill ju tro att det finns något efter detta, vilket jag tror att det gör.

2010-07-08 @ 11:59:51
Postat av: Yvonne

Måste bara få skicka några rader och tacka før altt du delar med dig ur livet ert, Jenny. Du måste vara en mycket stark kvinna. Lilla Moa finns i mina tankar dag och natt.Åh, så fint att hon får ha bra dagar, och att hon har lyckan att ha er som passar gott på henne.Önskar också och hälsa till storebror.Och självklart sänder jag mina varmaste hälsningar och största kramar till er allihop.Hoppas ni har bättre tur med vädret än vad vi har i Oslo, här regnar det småspik.

2010-07-08 @ 12:04:35
Postat av: Nelly

Fy fan vad livet är orättvisst.Förstår att ingen av er alls mår bra nu.



Slog mig en tanke, om Moas resurs Jessica. Hur mår hon just nu? Hur tar hon det att Moa inte kommer att leva så länge till.

Hade varit kul att Moa´s Jessica hade skrivit ett blogginlägg och berättat hur det är att vara resurs till Moa i skolan. Och hur det känns att Moa är så sjuk och inte har så lång tid kvar.



Kramar till hela familjen + Jessica

2010-07-08 @ 14:20:00
Postat av: Annika D

Ville bara säga att jag tänker på er...många varma kramar från Annika

2010-07-08 @ 15:09:42
Postat av: Christina

Har läst er blogg från början. Vill bara säga att jag tänker på er varje dag. Många många kramar till er all i familjen.

2010-07-08 @ 15:36:58
Postat av: Sara

Jag jobbade på Humlans förskola, Lilla Biet 03/04 och jag har ofta tänkt tillbaka på alla "goa" barn som jag kom i konakt med och undrat hur det är med dem. Med Moa behöver jag inte undra längre.........

Jag tänker på er!!

Ge Moa en kram från mig. Jag tror inte att hon mins mig, men jag MINNS henne!!

2010-07-08 @ 17:59:50
Postat av: Katarina

Va skönt med en bra dag!!

2010-07-08 @ 18:43:19
Postat av: Maria

Styrkekramar från gbg...tänker på er....

2010-07-08 @ 20:01:23
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

Man tänker så otroligt mycket på er. Ni är ju helt fantastiska hela familjen, så mycket kärlek det finns hos er. Jag blir så ledsen när jag läser.



Varför händer detta? Det är så förbannat orättvist.



Njut så mycket ni kan, ta vara på varjé sekund.

Många styrkekramar till er hela familjen. Moa får en extra styrkekram.

2010-07-08 @ 20:22:03
Postat av: Helen

Världens största varmaste bamsekram till er från Malmö....hoppas ni haft en bra dag

2010-07-08 @ 20:49:36
Postat av: änglammman

Tänker på er. Många kramar till fantastiska Moa.

2010-07-08 @ 22:41:35
URL: http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Jacquline

Tusen tankar till er från Broby. Det är svårt att veta vad man ska skriva, att sända en tanke lindrar ingen smärta och stillar ingen oro. Förlorade min kusin i cancer häromåret, 12 år blev han. Det är fruktansvärt och jag lider med er!

2010-07-08 @ 22:57:15
Postat av: Malin

vilken vacker bild ! gör en sån på hela familjen, ta fram den i svåra stunder och titta och låtsas att ni verkligen sitter där på riktigt,, tänker på er i en svår situation, styrkekramar i massor till er

2010-07-08 @ 23:13:16
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Fånga dagen, skapa minnen, spar dom i hjärtat, ta fram dom då och då efteråt.

<3 Det är mina bästa tips just nu. Ibland behövs så lite, så är barnen nöjdare än man tror. Lova älskade bara att få höra en saga, eller spela kort, hon var jordnära.

Kram.

2010-07-08 @ 23:19:41
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: susanne

Tänker på er. Många kramar till Moa och hennes underbara familj <3

2010-07-08 @ 23:53:57
Postat av: Moa

skönt med en bra dag... det behöver ni verkligen! att moa får må okej ibland trots allt. hoppas det blev en fin middag med farmor. kram!

2010-07-09 @ 00:05:35
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Sarah H

Åhh det är så roligt varje ggr man läser ni haft det bra!!! Ni är så underbart fantastiskt tappra så jag finner absolute inga som helst ord!!! Fina lilla Goa Moa <3 Gud vad ont det gör... Jag som ändå inte ens känner henne! Om man kunde trollat en enda ggr!!! Åhh!!! Fan!!! Krama henne från oss!! Kram Sarah H med familj ps. Så bra hon är smärtfri!!!

2010-07-09 @ 00:59:05
Postat av: Pia-Lena



Det gjorde ont i mitt bröst när jag läste o älskade Moa det du skrev Jenny o tårarna trillade ner för mina kinder. Jag håller med övriga hoppas om hittar mirakelmedicinen IDAG och inte längre fram så söta goa Moa får den. Hoppas att ni får många fler härliga dagar nere i underbara Åhus nu när det är sommar o man kan bada.

Skickar en stor bamsekram till er alla o mina tanker går till er hela tiden.



Kramiz hela dagen

Pia-Lena

2010-07-09 @ 09:17:37
Postat av: Veronica

SMÄRTA..

Det värker i mitt hjärta,

måste vara ett rent helvete det ni går igenom.

Njut av varje sekund.

Orden blir överflödiga:(

Hamnade på er blogg av en slump när jag googlade om tumörer,

hittat barn som jag följt under flera år men de har gått till änglarna.

Moa,fina Moa finns ännu kvar,

hon är underbar er dotter och jag önskar verkligen att ni slapp gå igenom detta elände och att hon kunde få vinna kampen mot dumma cancermonstret.

Styrkekramar från en av många som dagligen följer hennes resa.

2010-07-09 @ 09:37:01
Postat av: Helena K

Tänker på er..

2010-07-09 @ 11:23:19
Postat av: Hampus Eriksson

Inga ord finns kvar



Du går på randens kant och ser dig om efter hopp







Men letar förgäves







Man blir mållös och fattar inte att livet håller på att rinna ut







På den guldfärgade strandens sandkorniga matta







Det finns inga ord att beskriva hur ilskan pumpar i vår kropp







Det finns inga ord för den hopplöshet som har funnits







Men kommit åter med ett leende från vår prinsessa







Det leende som alltid har gjort oss starka







Det finns inte fler ord i den här dikten som kan beskriva vår sorg







Sorgen som under dessa år har hjälpt oss att bli starkare







Vår öppenhet







Men man kommer ändå till den punkt där livet känns meningslöst







Varför just vår familj? Varför kan inte vi få ett normalt och hoppfullt liv?







Svaren som aldrig går att finna







Mellan hopp och förtvivlan finns även ett ljus







Ett ljus där familjen får känna lycka och samhörighet







Det finns inga ord som kan förklara hur ledsen jag är







För att ni ska behöva gå igenom det här







Men någonstans bland all sorgsenhet







Så kan ni ändå veta att ni inte är ensamma om den sorgen







Nu finns det inga ord kvar att finna















Dikten är tillägnad Moa Henriksson och hennes familj som kämpar varje dag och som aldrig slutar hoppas på ett



mirakel. Jag är av samma åsikt. Jag hoppas också på ett mirakel.







Hampus Eriksson den 7 juli 2010

2010-07-09 @ 13:02:05
URL: http://djavulenshus.blogg.se/
Postat av: Gittan

Skickar många KRAMAR till er ni finns i mina tankar varje dag.Tusen och åter tusen kramar till er alla.

KRAM

Gittan

2010-07-09 @ 23:22:06
Postat av: Saga Pettersson (och Tobbe o Carina

Hej Jenny! Här kommer en hälsning från Saga. Kan du hälsa Moa från mig. Jag tänker mycket på henne och saknar henne. Varje gång jag är i Lund så frågar jag efter Moa. Lyckligtvis är jag inte där så ofta längre. KRAMAR Saga



Till Johan och Jenny från Carina och Tobbe. Vi följer er kamp på bloggen. Saga får läsa när vi kollat vad det står. Hon frågar ofta efter Moa.



Och att ni orkar. Vi vet att ni måste, men ändå. Vi mår bra men rädslan finns alltid där att det ska komma tillbaka. Vi vågar inte ropa hej även om allt ser bra ut. Alla ord till er känns tomma. Vi kan bara skicka er vår tanke. Många kramar!

2010-07-10 @ 21:02:11
Postat av: Giho

Hej!



Har följt Moa och er fam via er blogg i några år nu och vill bara sända en tanke till er!!!



Man kan inte förstå vad det är ni går igenom förrän man själv varit/är där.



Tänker på er!!!



Många kramar!!!!!!

2010-07-11 @ 00:13:54
Postat av: Anna K

Skickar en massa varma tankar till er. Jag känner inte er men jag känner mycket för er.

2010-07-11 @ 10:57:40
Postat av: Therése

Soliga sommarhälsningar! Hoppas att ni är kvar i Åhus. :)

2010-07-11 @ 11:14:15
Postat av: Lindah, Zeb och Loke

Vi tänker på er varje dag.

Ni är en fantastisk familj.

Kramar i massor

2010-07-12 @ 15:07:23
URL: http://www.metrobloggen.se/missmagica
Postat av: Malin Larsson

Tänker så på er! Ta vara på varje liten sekund och njut så mycket ni kan.



Många styrkekramar till er

2010-07-13 @ 10:30:46
Postat av: Veronica

Hej nu skriver jag till lilla fina Moa,

hoppas du har det bra i sommarvärmen och njuter av husvagnsmyset!

Drick mycket och ät glass´o bara njuuut av sommaren,

du verkar så glad go o mysig Moa!!

2010-07-13 @ 11:21:00
Postat av: Camilla

Många tårar rinner på mina kinder varje gång jag läser dina inlägg. Livet är verkligen orättvist. Moa verkar vara en toppen go tjej och så har hon ju en underbar familj. Ta vara på varandra så mycket ni kan. Många kramar till er allihopa. Tänker på er

2010-07-13 @ 12:14:08
Postat av: Sanna

Tänker på er!

2010-07-13 @ 14:00:59
Postat av: viktoria johansson

jag vill bara säga att jag tänker på er och ber för er. du får gärna hälsa till världens bästa moa från mig med en stor kram!

2010-07-13 @ 14:27:56
Postat av: Anneli

Tänker på er varenda dag, och jag önskar att det fanns en mirakelmedicin...jag tycker ni är fantastiska som orkar! Ber för er av hela mitt hjärta och sänder en extra tanke till Oliver...

kram fråm fam. Jonsson i Gryt

2010-07-13 @ 14:52:48
Postat av: kerstin johansso

Jag hoppas på ett mirakel, vilka fina bilder o vad lik pappa hon är,hoppas att ni kan sitta vid stranden o ha det riktigt bra hela familjen. JAG ÄLSKAR ER ALLA.



hOPPAS ATT ETT UNDER SKA KOMMA SÅ ATT DET BLIR EN HEL FAMILJ NI HAR SÅ MYCKET KÄRLEK ATT GE



En jätte kraaaaaaaaaaaaaaaaam får mig

Kerstin

2010-07-13 @ 18:23:31
Postat av: Gitte SL

Så glad jag blir, oavsett vad framtiden innebär så har Moa bättre dagar o kan njuta. Underbart!



Om bland tusen stjärnor

någon enda ser på dig,

tro på den stjärnans mening,

tro hennes ögas glans.

Du går icke ensam.

Stjärnan har tusen vänner;

alla på dig de skåda,

skåda för hennes skull.

Lycklig är du och säll

Himlen dig har i kväll



Carl Jonas Love Almqvist

2010-07-13 @ 23:08:09
Postat av: Susanna

Många många styrkekramar till er

2010-07-14 @ 00:14:33
Postat av: Helen

Min vanliga morgonrutin innan jobbet...in och kolla hur lilla Moa har det....hoppas ni har det så bra ni kan, tänker mycket på er och hoppas på ett mirakel...kram från Malmö

2010-07-15 @ 07:12:50
Postat av: Elin A

Tänker på er och hoppas att ni fortfarande har det bra på campingen.

Många varma kramar Elin

2010-07-15 @ 07:24:09
Postat av: Lena

Förstår så väl vad ni går igenom....sänder er en styrke kram och kan inte för mitt liv förstå vad våra barn och vi ska stå ut med. Kram Lena

http7/www.ienannandelavlivet.blogspot.com

2010-07-15 @ 12:22:46
URL: http://www.jozzan.com
Postat av: KATTA

Tänker på er

KRAM

2010-07-15 @ 14:56:09
Postat av: Maria

Många kramar till er. Tänker på er.

2010-07-15 @ 20:08:34
Postat av: Merja

Tänker en massa på er. Skickar styrkekramar!

2010-07-15 @ 20:31:32
Postat av: joanna,mikael m familj.

Tänker på er, många kramar till er.

2010-07-16 @ 11:45:21
Postat av: Marie

jag känner mig orolig nu

skriv snart...

2010-07-16 @ 12:10:18
Postat av: Kristina

Hoppas allt är okey . Kram

2010-07-16 @ 12:32:45
Postat av: KATTA

Tittar in och kollar läget här varje dag.Ibland flera gånger.

Tankarna finns hos er ALLA.

Hoppas ni fick några dagar till i Husvagnen.

Styrkekramar KATTA

2010-07-16 @ 20:44:10
Postat av: Connie Hansen

<3<3<3

2010-07-16 @ 21:19:17
Postat av: Lena

En till som är här flera ggr och kollar till er.

Hoppas, hoppas ni har det bra!



Styrkekramizar

Lena, i Malmö

2010-07-16 @ 22:27:31
Postat av: Ulrika Engman

Det är för jävligt... Jag kan inte komma på något annant att skriva. Jag kramade ängeln i dag och bad om ett mirakel för er... Kram..

2010-07-17 @ 00:47:27
Postat av: Anki

Känner mej orolig när du inte skrivit på så länge, hoppas allt är under kontroll.

många styrkekramar Anki

2010-07-17 @ 01:45:26
Postat av: Helen

Tänker så på er ....hoppas att ni badar och solar och myser så mycket, så att du inte hinner uppdatera, Jenny....jag vill tro att det är så....bamsekramar från Malmö

2010-07-17 @ 10:05:56
Postat av: Linda

Jag tittar in varje dag och hoppas att ni har det så bra ni kan. kram

2010-07-17 @ 12:48:43
Postat av: Jennie

Det går inte en dag utan att jag tänker på er.Många styrkekramar Jennie med familj.

2010-07-17 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0